18:48

Delikatniejsze pazurki z czerwonym akcentem

Ostatnio pokazywałam bardziej kolorowe paznokcie, pokryte mocnymi lakierami. Przyszedł więc czas na coś bardziej stonowanego i subtelnego. Bazowałam na lakierze Classics by Golden Rose w odcieniu brudnego różu. Jeden z paznokci pociągnięty został lakierem Inglot numer 729 (kolekcja matowa).
Czerwony brokat to bezbarwny lakier z drobinkami z nowej serii Vipery - Polka - o numerku 64.
Ta linia jest inspirowana folklorem. Do gustu przypadł mi pękaty kształt buteleczek i duża ilość kolorów do wyboru (70). Mają różne wykończenia no i są też brokaty ;)
Lakier ładnie się nakłada i równo rozprowadza. Pędzelek jest średniej wielkości i dobrze się z nim współpracuje. Masakra jest oczywiście ze zmywaniem, no ale tego typu lakiery mają to w naturze :D
Lakiery na stronie producenta kosztują 3,59zł, u nie są one niestety po 5zł. Myślę, że to dość spora różnica... Chociaż myślę, że mnie ten fakt nie zrazi i postaram się kupić jeszcze kilka lakierków z tej serii ;)




1 komentarz:

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger