10:24

Jak sprawdzają się u mnie lakiery Sensique Strong & Trendy Nails?

Te lakiery już na dobre zamieszkały w moim pudełku. W swojej kolekcji mam pięć buteleczek. Wszystkich używam bardzo często i strasznie je lubię.


Omówię krótko poszczególne aspekty tych lakierów tak aby stworzyć z tego dość obszerną, rozbudowaną recenzję ;)

Konsystencja:
Jest naprawdę genialna. Nie zbyt wodnista i nie gumowa - coś jakby pomiędzy. Idealnie się nimi maluje ;)


Krycie:
Spokojnie wystarczy nałożyć jedną warstwę by osiągnąć na paznokciach pełne krycie. Ja przyzwyczaiłam się do nakładania dwóch warstw jakiegokolwiek lakieru, tych również.


Aplikacja:
Pędzelek jest średniej grubości, dość długi. Jak dla mnie jest bardzo wygodny i pozwala na precyzyjne rozprowadzanie lakieru na paznokciach.


Wysychanie:
Ten czas nie jest jakoś strasznie długi, ale do tych najkrótszych też nie mogę go zaliczyć. Często odciskają mi się różne ślady np. po pościeli.


Trwałość:
Maksymalnie do czterech dni. Później lubi odpryskiwać i wycierać się na końcówkach.


Dostępność i cena:
Dla mnie idealna! Naturę mam kilka uliczek dalej od miejsca w którym mieszkam.Cena nie jest wygórowana. Normalnie kosztują 5,99zł, ale często są na nie jakieś promocję i  wtedy płacimy 3,99zł za sztukę.



Ogólnie w mojej ocenie lakiery Sensique Strong & Trendy Nails wypadają bardzo dobrze. Są tanie, łatwo dostępne i mają duży wybór kolorów. Dodatkowy plus za piękny połysk jaki dają paznokciom i poręczną, 8 mililitrową buteleczkę. Dziewczyny, dla mnie rewelacja!!! :D

I jeszcze taki słodki akcent ;) Mój śpioch ;*


5 komentarzy:

  1. Przyznam szczerze, że jeszcze tych lakierów w swojej kolekcji nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam ich, ale moglas nam pokazac efekt na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszperaj w moich zdobieniach :D
      często ich używałam ;)

      Usuń
  3. Też mam jeden lakier z tej kolekcji i właściwie jestem całkiem zadowolona, jak na mnie to długo się trzymają ;-)
    ______________
    http://mojworkcamp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. turkusik najbardziej mi się podoba :) lubię lakiery z tej serii choć mam tylko dwa na razie :) słodka psinka!

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger