14:51

Słodsza wersja ombre na moich paznokciach

Pogoda jest wprost fenomenalna ;)
Cieplutko, słonecznie i bez deszczu - to sprawia, że wakacje są jeszcze bardziej fajne ;)
Dziś wróciłam z Warszawy, w domu byłam już około 11.
Tak więc po bardzo krótkiej przerwie w blogowaniu mam Wam do pokazania moje paznokietki. Znowu miałam ombre, tym razem w troszkę słodszej wersji. Robiłam je przy pomocy gąbeczki. Żeby wzmocnić kolory na samym początku nałożyłam lakier nude z Sensique'a. Potem całość utrwaliłam topperem z Essence Circus Confetti (ten topper już mi się niestety powoli kończy).







A tak na marginesie to chcę powiedzieć, że obcięłam swoje szponki :(
Muszą trochę odsapnąć przed początkiem września, nie będę ich narazie malowała...
Dziś już zmyłam je dokładnie i wymoczyłam w oliwce :D
Tak więc nadszedł czas na... AKCJA - REGENERACJA!!!
______________________________________________________________________________
 I zdjęcie bez toppera, czyli lepsza wersja tego ombre :)
Chociaż brokat zakrywał drobne mankamenty :D

8 komentarzy:

  1. calkiem nie zle Ci to wyszlo tylko nie potrzebnie walnelas ten brokat :/ psuje efekt...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie :) Ja muszę wreszcie zacząć coś tworzyć na moich pazurkach, bo aktualnie od kilku tygodni używam wyłącznie odżywek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny :D ale zdaje się być trochę czasłochłonny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny . Tez mi sie wydaje ze bez brokatu lepiej by to wyglądało;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny, ale bez brokatu byłby o niebo lepszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też się bardziej podobało bez, ale ciut przedobrzyłam :)
      wstawię za moment zdjęcie bez brokatu :D

      Usuń
  6. uwielbiam cieniowanie :) bardzo słodkie kolory wybrałas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolory cieniowania! Podoba mi się to zestawienie różu i fioletu, jak zachodzące słonce na plaży <3 i ten jasny na końcach doskonale pasuje, tak jak brokacik :D

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger