09:08

Szampon do włosów Joanna Argan Oil

Zaraz na początku czerwca zmieniłam swój szampon do włosów. Zrezygnowałam z tego w Avonie na rzecz firmy Joanna. Spośród wielu szamponów tej marki wybrałam ten z serii Argan Oil. Już przed pierwszym użyciem poznałam trzy pierwsze plusy tego produktu:
*niska cena (7,29zł./250ml.)
*dostępność
*cudowny orzechowo- bakaliowy zapach
Do dziś zużyłam dwie butelki szamponu i myślę, że mogę już powiedzieć ciut więcej na jego temat. Szampon jest bardzo wydajny i dobrze się pieni. Co do działania, dla mnie szampon ma po prostu myć włosy, a dopiero odżywka może działać cuda. Ten produkt dobrze myje i tak samo się spłukuje. Nie obciąża i nie przetłuszcza włosów. Po użyciu i wysuszeniu są błyszczące, pachnące i miękkie w dotyku. Jak dla mnie jest to dobry drogeryjny szampon do włosów. 

3 komentarze:

  1. Miałam szampon , ale do ulubionych nie należy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie próbowałam, ale nie mam za bardzo zaufania do tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... zastanawia mnie ten brak zaufania u Ciebie :D
      Zawiodłaś się na jakimś produkcie?
      Ja mam jeszcze oliwkę łagodzącą po depilacji i też jestem z niej zadowolona ;)

      Usuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger