10:00

Smokey eyes

Korzystając z okazji, że mam sporo wolnego czasu postanowiłam, że pokażę Wam jeszcze kolejny makijaż. Tym razem naprawdę elegancki, idealny do wyjścia na jakieś uroczyste przyjęcie.
Grafit, brąz i czerń - całkiem typowe kolory dla takich makijaży. Cały makijaż to cienie Max Factor Wild Collection, które wygrałam w konkursie na Wizażu. Przyznam, że akurat z tymi kolorami świetnie się pracuje. Zresztą napiszę Wam obszerniejszą recenzję tych cieni, bo nie są one równe pod względem jakości.
Rzęsy są ładnie wydłużone w zewnętrznych kącikach i przez to podkreślają migdał oka.
Standardowo czarna kreska tuż przy linii rzęs.
Makijaż mimo użycia stonowanej kolorystyki będzie wyróżniał się wśród tłumu. Potraktujcie to jako propozycję na jesienne dni ;)





6 komentarzy:

  1. podoba mi się ten klasyczny makijaż, sama chętnie bym taki nosiła, ale nie umiem go porządnie wykonać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż. Super wykonany ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba, szczególnie w komplecie z tymi rzęskami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz wiele ciekawych makijaży , serio, podobaja mi się ... ale ten to czarna owca, koszmarek wśród nich. Kolor wygląda jak zrobiony przypadkowo , nie rozblendowany , bez żadnych przejść koloru i niemal zlewa się z brwiami ... widac w którym miejscu doklejasz rzęsy tak nie powinno być ... do tego brwi nieujazmione w żaden sposób... efekt bardzo niechlujny :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dodałaś ten komentarz to nie mogłam sobie przypomnieć o jaki makijaż chodzi. Teraz już wiem ;) Fakt, jest jednym z gorszych i teraz bym go nie publikowała. Ten jednak zostanie, bp ten blog jest moją makijażową ścieżką ;) Teraz maluję trochę inaczej, ale minęło już trzy lata :)

      Usuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger