18:27

Moje lakiery na jesień i zimę

Cześć dziewczynki. Mamy piękną, ciepłą złotą jesień ;)
Mnie taka pogoda motywuje do działania i staram się ją jak najbardziej wykorzystać.
Dziś postanowiłam, że pokażę Wam moje propozycje lakierów na sezon jesienno-zimowy. Akurat robiłam porządki w swoich zbiorach i pomyślałam, że warto pokazać czym w najbliższym czasie będę malowała paznokcie.

Jesienią i zimą stawiam raczej na mocne, ciemne kolory, chociaż w moich propozycjach znajdziecie też bardziej delikatne odcienie fioletów, a nawet lakiery w kolorach nude.










A jak tam Wasze lakierowe zbiory? Macie jakieś typy na ten sezon?

4 komentarze:

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger