22:39

Makijaż paletą The Balm Balmsai - vol.1

Jeśli chodzi o paletę Balmsai firmy The Balm to przyszła pora na pierwszy makijaż z jej wykorzystaniem ;) Starałam się wykonać makijaż wieczorowy, dość stonowany jednak z małym akcentem koloru i srebrnym brokatem w wewnętrznej części powieki. Już teraz spokojnie mogę powiedzieć, że cienie z tej palety są cudowne! Podczas malowania nie spadła na policzki ani jedna drobinka ;) Są bardzo miałkie, świetnie się rozcierają i wzajemnie łączą ze sobą. Dzisiaj zapraszam Was na pierwszy, ale nie ostatni makijaż zrobiony praktycznie w całości tą paletką. Na początku lipca pojawi się druga propozycja użycia palety Balmsai ;)

A do listy wszystkich użytych produktów odsyłam Was na dół ;)







Użyte produkty:

TWARZ:
*podkład Affinitone Maybelline
*puder sypki My Secret
*brązer Catrice Oh La La (LE)
*rozświetlacz Lovely Silver
*korektor NYX HD Porcelain

OCZY:
*kredka do brwi Catrice 020
*baza pod cienie Hean
*cienie z paletki Balmsai
*żel do brokatu Kryolan
*brokat INGLOT
*mascara L'Oreal Volume Million Lashes
*klej do rzęs Ardell Lash Grip
*rzęsy Ardell Demi Wispies

USTA:
*błyszczyk Bell BB numer 3


13 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż, kusi mnie ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest urocza ;) Myślę, że będziesz zadowolona jeśli ją kupisz ;)

      Usuń
  2. Usteczka przepiękne. Teraz latem rzadziej się maluję. :-) Makijaż świetny. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Ja też maluję się lżej gdy słupki rtęci idą mocno w górę ;)

      Usuń
  3. Sparkling make up :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż.. Jakiś czas temu bardzo chciałam mieć tę paletkę ale w końcu się nie skusiłam.
    I tak mam stanowczo za dużo przeróżnych cieni ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cieni też mam masę, ale nigdy nie mówię dość :P

      Usuń
  5. pieknie :) choc osobiscie nie przepadam za demi wispies ale Tobie pasuja :)

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger