19:46

Paleta THE SAHARAN BY JUVIA'S | Pierwsze wrażenia + swatche kolorów

Też macie tak, że na widok niektórych kosmetyków serce zaczyna Wam bić mocniej? Ja miałam tak właśnie z paletą The Saharan marki Juvia's Place. Nic nie było w stanie powstrzymać mnie przed jej zakupem. Chcę się dzisiaj podzielić swoją pierwszą opinią na jej temat i pokazać Wam swatche cieni.


Swój egzemplarz zamówiłam ze sklepu House of Beauty i zapłaciłam za nią 169zł. Doszła do mnie bardzo szybko w nienaruszonym stanie. Paletka jest niewielka i kartonowa przez co nie waży wiele. Jeśli jest to dla Was istotne to nie ma ona lusterka.

Bardzo podoba mi się designerskie opakowanie i jego kolor. 


Prawdziwa petarda czeka na nas po otwarciu paletki. Wtedy naszym oczom ukazuje się 12 cieni w ciepłej tonacji i dwóch rodzajach wykończeń: błyszczącym i matowym. Kolory są przepięknie ze sobą skomponowane i moim zdaniem jest to paletka zupełnie samowystarczalna. 

Konsystencja cieni jest jedwabista i kremowa. Każdy z nich ma zabójczy pigment, który momentalnie czepia się skóry lekko ją barwiąc. Jestem bardzo ciekawa jak będzie się tymi cieniami pracowało i na dniach to sprawdzę. Możecie też spodziewać się makijażu wykonanego tą paletą.

Tymczasem zostawiam Was ze swatchami i wydaje mi się, że mogę Wam narobić ochoty na zakup tej palety ;)






2 komentarze:

  1. Faktycznie pigmentacja jest świetna ! Niektóre odcienie dla mnie są zupełnie 'od czapy' , natomiast wiele naprawdę mi się podoba :) Dla paleto-maniaczek to dobry kąsek !

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger