13:15

POLSKA ZŁOTA JESIEŃ #1: Makijaż na pożegnanie lata

No i kochane mamy już wrzesień, a wraz z nim rozpoczynam akcję POLSKA ZŁOTA JESIEŃ, którą współtworzę razem z Asią z bloga www.wszystkiemojebziki.pl ;) 

Ta seria będzie składała się z trzech wpisów makijażowych i dzisiaj przyszła pora na pierwszy z nich. Tak więc przedstawiam Wam moją wersję makijażu na pożegnanie lata. 

Chciałam żeby było kolorowo, ale z kontrastem. Postawiłam na dość odważne kolory, zarówno na oczach jak i na ustach. Dajcie koniecznie znać jak się podoba Wam moja propozycja i koniecznie zajrzyjcie do Asi zobaczyć jej makijaż ;) A po spis użytych przeze mnie kosmetyków odsyłam Was na sam dół tego wpisu.




KOSMETYKI WYKORZYSTANE W TYM MAKIJAŻU:

Twarz:
*baza Pierre Rene Liquid Primer
*podkład Gosh Foundation Drops 004
*puder sypki AirSpun Translucent Extra Coverage
*brązer Wibo Beach Cruiser 02 Cafe Creme
*rozświetlacz Sensique
*mgiełka Essence Matt

Oczy:
*baza Urban Decay Eyeshadow Primer Potion Eden
*mieszanka cieni Inglot, Glamshadows, Juvias Place
*pigment Inglot numer 113
*eyeliner Urban Decay Heavy Metal Midnight Cowboy
*tusz do rzęs Eveline Volume Celebrities
*rzęsy Ardell Wispies
*kredka Catrice Brow Stylist 020
*żel do brwi Rimmel Brow This Way

Usta:
*pomadka Wet'n'Wild Coral Corruption

10 komentarzy:

  1. Masz piękny kolor oczu! Bardzo podoba mi się Twoje pożegnanie z latem, a w szczególności dodatek złotego linera.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż, śmiały i iście jesienny kolor ust, na oku najbardziej podoba mi się błysk eyelinera, połączenie fioletu z pomarańczem i złotem. No i te rzęsy.. (tak myślałam, że będą...) Czyli podoba mi się wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie rzęsy zawsze muszą być ;) Dziękuję za tyle miłych słów :D

      Usuń
  3. Piękny makijaż. Brakuje mi tylko zdjęcia z przymkniętymi/zamkniętymi oczami, ale makijaż cudowny!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że mi też takiego zdjęcia brakuje ;) Niestety żadne nie wyszło na tyle dobrze aby je pokazać szerszej publiczności, ale w kolejnym makijażu na pewno takie zdjęcie zrobię i pokażę :)

      Usuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger