19:25

Podsumowanie I edycji konferencji Influencers about Beauty

Och, co to był za weekend! Ale szalone były te dwa dni spędzone w stolicy! Za mną pierwsza edycja konferencji Influencers about Beauty, emocje powoli opadają i wracam do normalności - co łatwe nie jest, bo był to naprawdę fantastyczny czas!


Chciałam Wam na blogu dać chociaż namiastkę tego co się działo na konferencji i co robiłam podczas tych dwóch dni. 

Konferencja Influencers about Beauty odbyła się w Global Expo przy ulicy Modlińskiej 6D w Warszawie, równocześnie z Targami Beauty Forum, które również odwiedziłam - nie mogło być inaczej!


Strefa dla uczestników znajdowała się na I piętrze, a przy drzwiach do ogromnej sali witały nas akacjowe drzewka. W środku czekały na nas stoiska dwóch marek, które współtworzyły to wydarzenie, kawa, herbata i strefa relaksu. Oczywiście w sali były ustawione krzesła abyśmy mogli brać udział w przygotowanych wykładach, pokazach i prezentacjach.


Wszystko zaczęło się w sobotę o 9. Wtedy ruszyła rejestracja uczestników - mogliśmy odebrać identyfikator oraz opaskę umożliwiającą uczestnictwo w Targach Beauty Forum. O 10 organizatorzy nas przywitali i przedstawili plan konferencji.


Pierwszy panel rozpoczynał się o 12, więc mieliśmy sporo czasu aby zjechać schodami na dół i przejść się po części targowej. Powierzchnia była naprawdę ogromna i od chodzenia mogły rozboleć nogi ;) Ja miałam w telefonie zapisaną listę zakupów, bez niej popłynęłabym totalnie, ponieważ z każdej strony kusiły ciekawe produkty i różne nowości. W strefie IAB zapoznałam się z markami Uzdrovisko, Teaology oraz Physicians Formula. Zrobiłam też kompozycję z suszonych płatków i liści co było bardzo miłym doświadczeniem i niejako powrotem do lat przedszkolnych ;))



Pierwszy panel w sobotę dotyczył marki Uzdrovisko i kosmetyków naturalnych, kolejny przeprowadził nas przez filozofię marek Teaology i Physicians Formula. Następnie Łukasz Zdrodowski i Zuza Ledworowska opowiadali o dobrych współpracach i obalali różne mity influencerskie, ostatni panel tego dnia dotyczył współprac barterowych.








Niedziela rozpoczęła się grubo po 10. Ja zrobiłam przed południem ostatnie kosmetyczne zakupy, aby do końca konferencji móc uczestniczyć we wszystkich wykładach.

Niedziela była bardzo energetyczna, prowadzący po prostu rozwalali system. Było mega sympatycznie i wesoło. Pan Andrzej z marki Victoria Vynn podbił serca wszystkich uczestników i super ciekawie opowiadał o całej marce. W międzyczasie prezentowane były zdobienia salonowe oraz trendy w stylizacji paznokci. Kilka osób wygrało również szkolenia paznokciowe i produkty Victoria Vynn ;)






Bardzo inspirująca okazała się rozmowa Kasi z jej gośćmi na temat realizacji materiałów beauty w social mediach. Dziewczyny dzieliły się swoim doświadczeniem, ich trikami i odczuciami dotyczącymi kont urodowych. 

Po tej rozmowie poszłam jeszcze na chwilę do części targowej i opuściłam halę Global Expo.

Ogólnie to polecam Wam odwiedzić mój Instagram, bo tam w wyróżnionych relacjach zapisałam Wam sporo zdjęć i filmików właśnie z Influencers About Beauty :D 


Jestem ogromnie wdzięczna za organizację tego wydarzenia na naprawdę wysokim poziomie. Analizowałam dokładnie te dwa dni i totalnie nie ma się do czego przyczepić. Nie pozostaje nic innego jak podziękować za zaproszenie i mam nadzieję do zobaczenia w maju na V edycji Meet Beauty :D

3 komentarze:

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger