14:28

Morskie ombre nails

Swoje ostatnie ombre robiłam na pazurkach przy pomocy lateksowej gąbeczki do podkładu. Fakt było to banalnie proste w użyciu i w ogóle. W sumie to niczego lepszego nie powinnam już szukać. Ale jak wiadomo - lubię spędzać czas w drogeriach na wyszukiwaniu jakiś fajnych cacek i gadżetów i właśnie podczas jednego wypadu do drogerii (:D) znalazłam pędzelek - taki w kształcie wachlarzyka. Pisało na nim MULTI EFFECT BRUSH. Pomyślałam, że przyda się przy ombre. A co tam!!! Kupiłam ;)
Wróciłam zadowolona do domku i zrobiłam nim ombre na pazurkach. Aplikacja lakieru z jego pomocą jest niewiarygodnie prosta. Zobaczcie co mi wyszło z tego kombinowania.






1 komentarz:

  1. Ale ładne :)

    PS. ZAPRASZAM DO NAS NA ROZDANIE -ostatnie DNI !!!

    http://natalena-style.blogspot.com/2013/05/letnie-rozdanie-poczuj-sie-jak-dziecko.html

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger