12:08

Camouflage Cream Catrice 010 Ivory, czyli krycie nad życie

Produkt, który chciałam mieć w swojej kosmetyczce od dłuższego czasu. Udało mi się go dorwać dopiero w zeszłym miesiącu, po tym jak wylądował na mojej listopadowej wishliście.
Któraś z Was w poście z haulem zakupowym pytała o jego recenzję, więc dziś napiszę o nim trochę więcej. Tak więc zapraszam wszystkich zainteresowanych na ten post, zdjęcia i swatche.


Kilka słów od producenta:
Kremowy podkład korygujący o wysokim stopniu krycia. Trwała tekstura idealnie wtapia się w skórę ukrywając wszelkie niedoskonałości. Maskuje popękane naczynka, drobne blizny, przebarwienia oraz plamki. testowany dermatologicznie.

Jak widzicie producent określił ten kosmetyk jako podkład. Zastanawiam się dlaczego ;) Mi osobiście szkoda byłoby nałożyć go na całą twarz, bo jest niewielki (3g), a w dodatku bardzo ciężko dostępny. Szczególnie w tym najjaśniejszym odcieniu. Koszt opakowania to 12,99zł. Można go dostać w Drogeriach Natura.

Ja ten kamuflaż wprost uwielbiam - już wyjaśniam dlaczego. Po pierwsze ma kremową konsystencję i jest przez to łatwy w aplikacji. Jego krycie jest naprawdę niesamowite: wszelkie zasinienia, przebarwienia i krostki znikają bez śladu. Dodatkowy plus to fakt, że pomimo skoncentrowanej formuły nie obciąża skóry pod oczami i można go tam stosować. Mi najlepiej nakłada się go palcem wprost z opakowania, potem lekko wklepuję gąbeczką i gotowe ;) Moja cera nie jest zbyt problematyczna, rzadko kiedy wyskakują mi jakieś niespodzianki na twarzy. Kamuflaż na co dzień stosuję w celu rozjaśnienia okolicy pod oczami i w tym celu świetnie się sprawuję.

Na zdjęciach możecie zobaczyć jak prezentuje się sam kolor i krycie tego cudeńka.




Miałyście już ten kamuflaż? U Was też jest tak słabo z jego dostępnością? W jakim stopniu jesteście z niego zadowolone i czy w ogóle się u Was sprawdza?

8 komentarzy:

  1. Kurcze :D wydaje się rzeczywiście fajny:) ja mam póki co paletkę z catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten kamuflaż to mój ulubiony korektor. Świetnie kryje i trzyma się cały dzień : ) i do tego niska cena

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się za nim rozejrzeć, bo wydaje się być na prawdę ciekawym produktem! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie używałam czegoś takiego, w sumie to o istnieniu takiego kosmetyku jak kamuflaż dowiedziałam się całkiem niedawno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. również uwielbiam ten produkt - jest świetny ;D
    Jeśli chcesz to wpadnij do mnie-będzie mi miło http://mmalutka92.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wszystkie trzy odcienie, w wakacje korzystałam z 03, stopniowo schodząc do Ivory, a resztę wykorzystuje na klientkach :) jestem meeeega zadowolona. Zdradziłam Demacol, który był jednak za ciężki i przesuszał..btw, tak, Ivory jest trudno dostępny :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow taka jakość za 13zl?
    Musze wyprobowac, niestety mam idealna cere do korektorowania, dam znać czy się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam koniecznie :)
      Jest kamuflaż jest często porównywany do kamuflaża z MAC-a

      Usuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger