07:00

Blogowy grudzień: Świąteczny szyk

Święta już całkiem, całkiem blisko... Ja z utęsknieniem czekam na wigilijny wieczór wśród bliskich kiedy będzie można usiąść przy stole, podzielić się opłatkiem i miło porozmawiać. Nie wyobrażałam sobie nie przygotować na blogu propozycji świątecznego makijażu i tak więc oto jest elegancki makijaż z użyciem ciepłych kolorów i intensywnym błyskiem na powiece. 

Chciałam wykorzystać tak modne ostatnio ogniste odcienie, bo wiem, że wiele z Was ma takie cienie do powiek. Nie ma tutaj kreski - uwagę przyciąga iskrzący pigment, który pięknie będzie lśnił w blasku świec. 

Jak najbardziej możecie się tym lookiem śmiało zainspirować ;)

Listę kosmetyków, których użyłam jak zwykle wypisałam Wam na dole pod zdjęciami i polecam tam sobie zerknąć ;)




Kosmetyki, których użyłam:

TWARZ:
*baza silikonowa Wibo
*podkład Bourjois 123 Perfect numer 51
*korektor Catrice numer 020
*puder sypki Ecocera
*brązer My Secret
*rozświetlacz Lovely Silver

OCZY:
*cień w kremie Maybelline CT Creme de Nude
*cienie Inglot z kolekcji What a Spice!
*cienie z paletki Zoeva Cocoa Blend
*cielista kredka My Secret Satin Touch Kohl numer 19
*cień Nabla o nazwie Peach Velvet
*mascara L'oreal Volume Million Lashes So Couture
*rzęsy Ardell Demi Wispies
*kredka do brwi Catrice 020
*żel do brwi Catrice Eyebrow Filler
*pigment Inglot numer 24

USTA:
*pomadka Golden Rose Vision Lipstick numer 127

2 komentarze:

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger