22:19

Pędzelek Kozłowski CB 631 numer 6

Czas na recenzję pędzelka firmy Kozłowski z naturalnego włosia pony. Pędzelek ma symbol CB 631 nr.6. Jestem z niego zadowolona. Kupiłam go, ponieważ brakowało mi pędzelka bardziej precyzyjnego do malowania oczu. Mam jeden pędzelek Infinity w rozmiarze M, ale on sprawdza się przy nakładaniu cieni na całą powiekę. Pędzel Kozłowskiego jest naprawdę przyjemny w dotyku, włosie nie jest bardzo sztywne. Zapłaciłam za niego 16zł. Jest to najmniejszy z pędzelków do cieni. Na pewno kupię jeszcze te większe. Stał się moim ulubieńcem jeśli chodzi o nakładanie cieni na całą powiekę, ponieważ cienie się z niego nie osypują tylko w całości "lądują" na naszych powiekach. Ma bardzo fajnie wyprofilowaną rączkę co ułatwia odpowiednią aplikację. Pędzel jest bardzo solidnie wykonany.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger