17:53

Porządki - lakiery do paznokci

Uff... Przebrnęłam przez stos książek. Umiem wszystko na blaszkę ;)
Obiecałam kolejne porządki i w sumie to już jestem po. Dość szybko się ze wszystkim zdążyłam uporać i mam dla Was zdjęcia, żeby pokazać jak to wyglądało - mniej więcej ;)
Szyjki wszystkich lakierów wyczyściłam dokładnie zmywaczem żeby się lepiej dokręcały, przejrzałam każdy dokładnie i tak jak mówiłam dwa trochę zgęstniały, ale da się jeszcze nimi malować. Chodzi mi o Avon Speed Dry. Jednak zostawiłam je jeszcze, bo mogą się świetnie nadać do robienia stempelków na pazurkach :)


Reszta w 100% sprawna :D Działa bez zarzutów.
 


Lakiery zmieniły mieszkanko na brązowy koszyk Curver, w którym zamieszkały razem ze zmywaczem do paznokci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger