11:38

ZaROMBisty makijaż

Wolny poniedziałek ;) Bardzo mnie ten fakt cieszy, bo pierwszy dzień tygodnia zwykle oznacza dla mnie osiem lekcji i cały dzień spędzony w szkole...
Jak na połowę listopada przystało - pogoda jest już nie za ciekawa, typowa dla tej pory roku.
Pomimo, że nie lubię jesieni to przyznam, że podczas jej trwania można nieźle kombinować z kolorami ;)

Przeglądałam dzisiaj swoje lakiery, czyściłam je i w ogóle. Zmieniły mieszkanko na o wiele mniejsze pudełeczko (wyrzuciłam ich naprawdę sporo). Tak sobie porządkując natknęłam się na słoiczek z ozdobami - były to maleńkie romby w niebieskim kolorze. Jakby ich nie wykorzystać? ;)
No i tak właśnie przed momentem zrobiłam takie oczyska :) Romby wylądowały na kresce.







7 komentarzy:

  1. śliczny makijaż
    ______________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny :) szkoda, że nie ma całej buzi :(

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się makijaż jest prześliczny szkoda, ze nie widać całej twarzy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe urozmaicenie makijażu :)

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger