12:36

Pomarańcz to nowa czerwień na ustach, czyli brzoskwiniowa księżniczka od Catrice

Pierwszy post w nowym miesiącu. Wiecie, że do wiosny pozostało już tylko 46 dni? Niewiarygodne! 

Kilkukrotnie spotkałam się ze stwierdzeniem, że pomarańczowa szminka z powodzeniem zastąpi klasyczną czerwień na ustach. Właśnie dlatego w dzisiejszym poście pokażę Wam brzoskwiniową pomadkę Catrice, czyli Princess Peach 050. Eleganckie opakowanie, gruby sztyft i wytłoczone logo firmy na pomadce dodają jej luksusu. 
Konsystencja jest kremowa, pomadka raczej nie wysusza ust, ale może podkreślać suche skórki, dlatego aby ją nosić należy zadbać o kondycję naszych ust. Podoba mi się w niej również to, że możemy stopniować intensywność koloru. Jedno pociągnięcie da nam brzoskwiniową poświatę, kolejne ruchu wzmocnią efekt aż do elektryzującego oranżu.

To jest mój must have nadchodzącej wiosny!!!

Pomadka jest dostępna w Drogeriach Natura w szafie Catrice w cenie 16,99zł.


14 komentarzy:

  1. Uwielbiam ! mam 3 szminki w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie prezentuje się na ustach :) Ja nie lubię siebie w kolorze na ustach, stawiam na bezbarwne pomadki, ewentualnie bardzo delikatne kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze ze trzy miesiące temu też nie za bardzo zwracałam uwagę na usta. Maznęłam bezbarwnym błyszczykiem lub balsam i tyle, a teraz mój zbiór mazideł do ust stale się poszerza o różne ciekawe kolorki :) Uwielbiam mieć pomalowane usta :D

      Usuń
  3. Mam ją i również uwielbiam :) ogólnie oranżowych kolorów dużo mam w swoich zbiorach :D ahh <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, czaję sie na nią już jakiś czas i chyba na wiosnę kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląda na ustach, nie lubię podkreślania ust ale takim kolorem jak najbardziej mogłabym usta pomalować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie odcienie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny jest ten kolorek! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczna ta szminka <3 i fajna nazwa brzoskwiniowa księżniczka :P
    pozdrawiam i zapraszam do siebie na KONKURS do wygrania reduktor rozstępów!
    pozdrawiam!
    paullista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam ani jednej szminki w pomarańczowym kolorze ale jak tylko zobaczyłam zdjęcie na bloggerze od razu się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. mam tą szminkę i ją uwielbiam!
    ma fantastyczny kolor, zapach i podoba mi się jej klasyczne opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger