12:55

Nowości My Secret - kredki I LOVE MY STYLE & paletka PARADISE ISLAND

Jak co sezon marka My Secret wprowadza do swojej oferty ciekawe nowości. Właśnie za to lubię to firmę. Zawsze można znaleźć coś ciekawego w przystępnej cenie. Tym razem są to kremowe kredki I LOVE MY STYLE w dwóch rodzajach: rozświetlacz lub cień. Mam już tą białą kredkę BIG EYE i bardzo ją lubię, więc pomyślałam, że inne kolory też będą w porządku.


Kupiłam trzy kredki: rozświetlacz w odcieniu Natural 02, cień Silver Ash 03 i Night Sky 06. Odcienie są przepiękne, ciemne, typowo wieczorowe ;) Bedą świetną bazą pod inne kolory. Jeśli chodzi o rozświetlacz to spodobał mi się jego neutralny odcień i wydaje mi się, że będzie on pasował niemal każdemu typowi urody. Każda z kredek kosztowała 8,99zł.






Oprócz kredek kupiłam również paletkę HOT COLORS z letniej edycji PARADISE ISLAND. Bardzo spodobały mi się nietypowe odcienie, których nie mam w swoich zbiorach ;) Każdy z cieni jest potężnie napigmentowany i ma perłowe wykończenie. Na pewno zrobię makijaż z użyciem tej paletki. Według mnie jest niezwykle inspirująca ;) A i kosztowała jedyne 5,99zł.





Widziałyście już te nowe kredki w swoich Naturach? Bardzo polecam się im przyjrzeć jeśli lubicie makijaż ;) Moim zdaniem te kredki to świetny odpowiednik droższych kredek firmy NYX. A i czekajcie na makijaż z użyciem tej paletki. Będzie pewnie na dniach :D

20 komentarzy:

  1. Ja mam daleko Nature :( A paletka jest świetna..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda w takim razie, ale może kiedyś uda Ci się coś dorwać ;)

      Usuń
  2. ta kredka silver ash jest piękna ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To typowy odcień taupe - bardzo modny w tym sezonie! :)

      Usuń
  3. Rozświetlacz w kredce bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory i cieni i kredek są zachwycające :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Daleko mam do Natury a te kredki wyglądają intrygująco. Cienie mają przepiękne kolory. Jestem ciekawa jak będą Ci się sprawowały te kredki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narazie działają bez zarzutu, są łatwe do roztarcia ;)

      Usuń
  6. U mnie w mieście nie ma Natury, więc jeszcze nic nie miałam od MS, ale coraz bardziej ich produkty mnie zachęcają do tego, żeby wybrać się po nie do innego miasta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz spróbować produktów tej marki :D

      Usuń
  7. Te paletki są naprawdę świetne. Muszę zaopatrzyć się w kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jedynie ta wpadła w oko ;) Inne jakoś mnie nie kuszą, bo to takie zwykłe brązowe odcienie ;)

      Usuń
  8. Granatowa kredka jest piękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kredki....może się skuszę na jakąś. Czekam na makijaż z ich użyciem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno coś się niedługo pojawi ;) Muszę sobie tylko jakoś dobrze zorganizować czas :))

      Usuń
  10. Kredki dla mnie cudowne, na paletke nie mialabym odwagi..

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger