15:28

Festiwalowy look, czyli prosty makijaż bez kreski

Wielkimi krokami zbliża się lato, a wiadomo, że ta cudowna pora roku to czas organizowania różnych koncertów czy festiwali - ogólnie imprez na świeżym powietrzu. Dzisiejszym makijażem (chociaż u mnie od rana okropnie leje) chcę chociaż odrobinę Was zainspirować i przedstawić propozycję makijażu właśnie na taką plenerową imprezę.

Makijaż jest prosty, niesamowicie błyszczący, bez skomplikowanego cieniowania z laleczkowatymi rzęsami, które dodają mu smaczku ;) Usta również zaznaczone kolorem, ale są na tyle subtelne, że w żaden sposób nie dominują nad resztą makijażu.

Oczywiście spis wszystkich kosmetyków, których użyłam macie jak zwykle na dole, pod zdjęciami.






UŻYTE PRODUKTY:

TWARZ:
*baza Wibo Primer Base
*podkład Bourjois HM 52
*korektor Bourjois HM 51
*puder Wibo Fixing Powder
*kremowe podkłady do konturowania Kobo
*brązer Inglot 505
*rozświetlacz The Balm Mary Lou

OCZY:
*żel do brokatu Kryolan
*paletka cieni Sleek Garden of Eden
*pigment Inglot 118
*cień foliowy MUR Rose Gold
*pigment Kobo Mint Cream
*mascara L'Oreal Volume Million Lashes
*rzęsy (TK Maxx)
*klej do rzęs Ardell Lash Grip
*pomada do brwi Inglot numer 11
*pisak do brwi Catrice 040

USTA:
*pomadka Catrice 320
*konturówka Essence 12 Wish Me a Rose

13 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż, troszkę przypomina mi makijaż Katosu z otwarcia sklepu Nyx:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny błysk :) A makijaż taki mocniejszy, ale nadal jasny !

    OdpowiedzUsuń
  3. Super makijaż, wykonany kosmetykami na które mnie stać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ją o kosmetykach the balm mogę pomarzyć.. ale makijaż super:)

      Usuń
    2. Bardzo mi miło, a co do kosmetyków The Balm to sama nie mam ich zbyt wiele i wciąż marzę o kolejnych :D

      Usuń
  4. Ale masz ładną buzię, jak mała dziewczynka;) makijaż super, orzeźwiający!

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger