07:00

Semilac 165 Boyfriend Jeans + sweterek

Gama kolorystyczna lakierów hybrydowych Semilac jest naprawdę szeroka. Podczas zakupów ciężko zdecydować się na konkretny odcień, ale są też takie, które są po prostu wyjątkowe i należy je mieć. W moim przypadku tak właśnie było z lakierem Boyfriend Jeans 165 z kolekcji My Story. Niby zwykły niebieski lakier, a jednak nie do końca. Jasny odcień wytartego jeansu z niewielką domieszką szarości - tak właśnie opisałabym ten lakier. 


Ma bardzo dobre krycie już po pierwszej nałożonej warstwie. Nie ma drobinek, jest kremowy i dość gęsty przez co nie zalewa skórek dookoła paznokcia.


Prezentując Wam dzisiaj ten kolor chciałam też pokazać mój pierwszy "sweterek" na paznokciach. Może sweterkiem nazwać to trudno, ale jest to po prostu wypukłe zdobienie. Może jakiejś ogromnej tragedii nie ma, ale mam nadzieję, że nabiorę większej wprawy i za jakiś czas tego typu zdobienia będą wychodziły mi zdecydowanie lepiej ;)


Tak czy inaczej sam lakier bardzo mi się podoba i pomimo jasnego odcienia przyciąga do siebie uwagę ;) Koniecznie dajcie znać czy lubicie niebieskie lakiery na paznokciach, bo wiem, że z tym bywa różnie :)

13 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię ale noszę je głównie latem:)
    Zimą stawiam na ciemniejsze kolory albo na bardzo jasne pastele;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zimą wolę ciemne paznokcie, ale ten wyjątkowo mi pasuje na tą porę ;) Może to przez tą szarą nutę :D

      Usuń
  2. piękny kolorek :)

    aktualnie prowadzę konkurs, zapraszam do wzięcia udziału u mnie na blogu w którym rozdaję kilka fajnych kosmetyków :) LINK

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny manicure i idealne wykonanie :) dziękujemy za zaufanie do naszych produktów.
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  4. ogólnie to nigdy za niebieskim na paznokciach ne przepadałam ale ten semilac skradł moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor- subtelny, delikatny. I zimą również pasuje do stylizacji.
    U mnie- delikatny róż z Em Nail gości. Ten kolor chyba nigdy mi się nie znudzi- bez względu na porę roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam tylko lakierów Semilac ;) Ale rzeczywiście ładny ten kolorek o którym piszesz - zerknęłam sobie w google ;)

      Usuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger