13:52

Dzienny makijaż paletką Zoeva Cocoa Blend

Jesień to odpowiednia pora na eksperymenty z makijażem. Sporo osób sięga w tym czasie po ciemniejsze kolory i bardzo dobrze! ;) W tym sezonie bardzo popularne są ciepłe, otulające brązy, które wypuściła na rynek praktycznie każda marka. Ja dzisiaj prezentuję Wam makijaż wykonany tylko i wyłącznie paletą Zoeva Cocoa Blend (oprócz pigmentu w kącikach i drobinek na środku powieki). Paleta jest przepiękna, wiem, że sporo osób się na nią decyduje i zupełnie mnie to nie dziwi. Posiada ona bowiem wszystko to co potrzeba do wykonania kompletnego makijażu. 

Ja dzisiaj proponuję makijaż dzienny z błyskiem, który przyciąga uwagę i mieni się cudownie w wieczornym świetle latarni. Listę wszystkich produktów jakich użyłam napisałam na dole pod zdjęciami.






Wykorzystane produkty:

TWARZ:
*podkład Catrice HD Liquid Coverage 020 Rose Beige
*korektor Collection Lasting Perfection 01
*puder ryżowy Ecocera
*brązer, róż i rozświetlacz Wibo z paletki do konturowania

OCZY:
*cienie z palety Zoeva Cocoa Blend
*pigment Inglot numer 118
*cień foliowy Makeup Revolution Rose Gold
*tusz do rzęs Eveline
*konturówka do brwi w żelu Inglot numer 11

USTA:
*mix pomadek z paletki Kryolan Lip Rouge Mini Palette LC
*konturówka do ust Essence 05 Soft Berry

12 komentarzy:

  1. Wow! Cudny makijaż <3 czym robisz zdjęcie oka, że tak pięknie wygląda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) A zdjęcia robię swoim telefonem Huawei P8 Lite :)

      Usuń
    2. W zyciu bym nie powiedziała, żeto zdjęcia robione telefonem :) śliczne są!

      Usuń
    3. A dziękuję w takim razie :)

      Usuń
  2. Jakbyś oceniła pigmentację cieni właśnie z tej konkretnej paletki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednym słowem: FENOMENALNA!!! :) Pigment jest naprawdę powalający ;)

      Usuń
  3. ta paletka to moje marzenie, lubię takie kolory :) a makijaż piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto mieć tą paletę. Jedna z piękniejszych ;)
      Dziękuję :D

      Usuń
  4. Strasznie mnie kuszą te palety z Zoevy, ale w tej chwili mam za dużo innych cieni i palet ;D
    Makijaż świetny jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też sporo różnych palet, ale wciąż nie mówię dość :)

      Usuń
  5. Już długo rozważam między tą paletką Zoevy, a Naked 2. Ja stawiam na brązy, niz kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowanie postawiłabym na tą ;) Dla mnie Naked jest przereklamowany i w sumie opinie na temat tych palet są podzielone, a o tej palecie nie słyszałam nic złego :D

      Usuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger