12:13

Picie żelatyny, bomby witaminowe, detoks skóry i uzdatnianie wody do mycia | Julita Bator "młodziej, piękniej, zdrowiej"

Tym razem będzie dość nietypowo, bo chcę wspomnieć Wam o ciekawej książce, którą udało mi się ostatnio przeczytać. To, że lubię książki na temat zdrowego odżywiania i jego wpływu na nasze ciało nie jest żadną tajemnicą. Sporo czytam na temat chemii zawartej w żywności, zgłębiam tajemnice pielęgnacji ciała i zdrowego trybu życia. Ostatnio w ręce wpadła mi nowa książka jednej z moich ulubionych autorek poradników - Julity Bator (mam w swojej biblioteczce obie części "Zamień chemię na jedzenie" i uwielbiam do nich wracać). Książka nosi prosty tytuł "młodziej, piękniej, zdrowiej". Oczywiste było to, że koniecznie muszę ją przeczytać! I powiem więcej - poradnik jest rewelacyjny! A jeśli chcecie dowiedzieć się trochę więcej na jego temat to zapraszam do przeczytania tego wpisu :)

Bardzo podoba mi się to, że autorka do pielęgnacji i zdrowia podchodzi z kilku stron. 

Z miłą chęcią przeczytałam rozdział na temat kolagenu. Ten hitowy składnik kosmetyków, jak się okazuje można dostarczać sobie nie tylko w kosmetykach i zabiegach medycyny estetycznej, ale też w pożywieniu. Tak, kolagen się je ;) To nietylko remedium na zmarszczki, ale też uszkodzoną chrząstkę stawową. Więc gdzie znajdziemy kolagen? W podrobach, bulionach, zupach na kościach, rosole, ale też parówkach (jedzmy te ekologiczne). Warto też zwrócić uwagę na żelatynę, która jest pochodną kolagenu. Autorka poleca ją rozpuszczać w wodzie i pić. Ja od siebie polecam jedzenie owocowych galaretek ;) Samej żelatyny bym raczej nie przełknęła ;)


Kolejnym ciekawym fragmentem książki jest ten o zielonych koktajlach. Ich picie jest obecnie bardzo modne i ma się wrażenie, że z każdej strony zalewają nas zielone smoothie pełne jarmużu, mlek roślinnych i innych super food. W książce znajdziemy sporo ciekawostek na ich temat i powodów dlaczego warto je pić ;)

Autorka poświęca kilka stron książki na temat uzdatniania wody do mycia, detoksu skóry, odżywiania, kąpieli. Jest nawet coś o maskach w płachcie ;)


Dla mnie to naprawdę ciekawa książkowa pozycja. Pisana w sposób prosty i przyjemny. Wszystko co przeczytałam trafiło do mnie w 100%. Po skończeniu aż ma się ochotę wszystkie porady wprowadzić w swoje życie, aby móc obserwować wszystkie pozytywne zmiany świadomego życia ;) 

Książka jest całkiem obszerna, ale chłonie się ją z wielką przyjemnością. Polecam ją wszystkim kobietom, które lubią o siebie dbać i chcą to robić jak najlepiej ;) :)

1 komentarz:

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger