18:29

Podkład Wet'n'Wild Photofocus - recenzja + jak wygląda na skórze?

Wybór idealnego podkładu wcale nie jest łatwy, ale moim zdaniem marki drogeryjne wychodzą klientkom na przeciw i wypuszczają coraz to nowsze podkładowe propozycje. Jest już kilka topowych pozycji na rynku, które kobiety pokochały. 

A czy nowa propozycja marki Wet'n'Wild ma szanse podbić nasze serca? Mam dzisiaj dla Was jego recenzję i pokażę Wam też jak wygląda na skórze ;)

Podkład o którym dzisiaj mowa to Photofocus właśnie z marki Wet'n'Wild, czyli produkt, który bardzo mocno wybił się w amerykańskiej strefie beauty i powolutku podbija polski światek urodowy.

Ja skusiłam się na niego zanim jeszcze w ogóle nie wiedziałam, że w Stanach jest on tak popularny. W Naturze akurat była promocja i stwierdziłam, że zobaczymy z czym ten podkład się je ;) Po zniżce kosztował niecałe 20 zł, ale jego regularna cena nie przekracza 30 zł.


Wybrałam dla siebie odcień Soft Ivory, czyli jaśniutki, ładnie żółty odcień, który będzie super dla bladzioszków. To co mnie zaskoczyło to dość nietypowe opakowanie . Może nie sama buteleczka, bo to zwyczajne szkło, ale ten podkład nie posiada pompki, a aplikator w formie łopatki. 

Osobiście wolę zwykłą pompkę, bo jest najwygodniejsza, a z taką łopatką jest trochę zabawy. 

Konsystencja tego podkładu jest dosyć płynna i wodnista. Bez problemu spływa z dłoni po nałożeniu. Podkład gładko rozprowadza się na skórze i bardzo dobrze kryje. Jedyne co mi przeszkadza to jego dość intensywny i nieprzyjemny zapach. Ulatnia się on jednak chwilę po aplikacji. 


Przed przypudrowaniem podkład wygląda bardzo dobrze, nie świeci się mocno i delikatnie zastyga. Wszystkie przebarwienia są idealnie przykryte. Puder podkład oczywiście utrwala i moim zdaniem tego kroku nie należy pomijać. 

Po przypudrowaniu podkład wygląda pięknie! Skóra jest gładka i wygląda nieskazitelnie. Plusem tego podkładu jest również to, że cudownie się fotografuje. Nie bieli, nie odbija światła - cud, miód i orzeszki ;) 


Z jego utrzymywaniem na twarzy nie mam problemu. U mnie nie wymaga też pudrowania w ciągu dnia. Ładnie zgrywa się z odcieniem mojej skóry i nie oksyduje. 

Jeśli szukacie podkładu, który ładnie prezentuje się na zdjęciach, ma mocne krycie i delikatnie zastyga to na pewno warto rozważyć jego zakup ;)



15 komentarzy:

  1. U mnie niestety w ogole sie nie sprawdza ten podklad. Testowalam go wiosna i teraz rowniez i nadal klapa. Pokazuje wszystko co najgorzse w mojej cerze jest... niestety dla mnie bubel ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę jest tak źle? Ja to kurczę nie mam problemów z podkładami, coś musi być naprawdę beznadziejne żeby u mnie się nie sprawdziło :)

      Usuń
    2. U mnie też się nie sprawdził i robi dokładnie takie samo zło na mojej buzi. Cerą wygląda w tym podkładzie tragicznie. Szkoda...

      Usuń
  2. Tak z ciekawości, ile godzin się u Ciebie utrzymuje? Bo u mnie z trwałością słabiutko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robię swój makijaż około godziny siódmej, między 16-17 jestem już zwykle w domu i zastrzeżeń do tego podkładu nie mam. Dalej mogę w nim chodzić i często tak bywa, bo po powrocie do domu mam też różne rzeczy (typu zakupy) do załatwienia ;) Dziesięć godzin dla tego podkładu na mojej skórze to pesteczka :D

      Usuń
  3. Cerę masz bez skazy <3 Często czytam o tym podkładzie i wszystkie dziewczyny narzekają właśnie na zapach ... Kurczę jak będę w PL to muszę iść i powąchać czy jest aż tak źle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) No zapach faktycznie mocno średni, ale do przeżycia ;)

      Usuń
  4. Zaskoczyło mnie to co piszesz o aplikatorze, że jest on w formie jakby łopatki :) Podkład faktycznie super wygląda na Twojej twarzy :) Ciekawe jak sprawdziłby się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam sporo dobrego o tym podkładzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Tak, odcień jest naprawdę fantastyczny, jasny i żółciutki ;)

      Usuń
  7. O rany, jak u Ciebie ładnie wygląda, tak gładko!! Hm.. ale dla mnie chyba wręcz za jasny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to pokład typowo pod kamerę i robienie zdjęć. Prezentuje się nieskazitelnie ;)

      Usuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger