15:31

Makijaż nastolatki na wielkie wyjście

Dzisiaj obiecany przeze mnie post z makijażem dla nastolatki. Moją modelką była piętnastoletnia dziewczyna, której wykonałam makijaż na pierwszy w życiu wielki bal. Jeżeli jesteście ciekawe jak wyglądała ta metamorfoza i jaki efekt udało się nam osiągnąć to zapraszam na ten wpis. Pod zdjęciami wypisałam też kosmetyki, których użyłam do jego wykonania ;)


Makijaż miał być w miarę delikatny i wydobywać z Natalii to co najpiękniejsze. Przyznam, że na tak delikatnej i świeżej cerze byłoby zbrodnią zrobienie czegoś baaaardzo mocnego, bo taka uroda broni się sama. Trzeba ją tylko delikatnie podkręcić ;)

  
I proszę nie piszcie, że 15 lat to za mało żeby się malować ;) Zobaczcie ile pewności siebie taki makijaż dodaje i pomyślcie czy Wy nie chciałybyście mieć makijażu w dniu swojej tak dużej imprezy. Ja nie wiem jaki wiek na malowanie jest tym odpowiednim, ale sądzę, że właśnie te 15 lat to ta magiczna granica.


Tutaj jeszcze wersja w okularach:



Kosmetyki, których użyłam:

TWARZ: 
*baza Lirene No Pores
*podkład Eveline Lumi numer 02
*korektor Wet'n'Wild Photofocus
*puder Wibo Banana
*brązer Kiko Flawless Fusion 01
*rozświetlacz My Secret Princess Dream
*róż The Balm Frat Boy

OCZY:
*korektor Wet'n'Wild
*paletka Zoeva Naturally Yours
*cień w kremie Catrice 020 Champagne Shower
*rozświetlacz The Balm Mary Lou
*mascara L'oreal VML So Couture
*cienie do brwi Catrice
*żel do brwi Golden Rose

USTA:
*konturówka Golden Rose numer 521
*pomadka Catrice
*błyszczyk Huda Beauty Angellic

Koniecznie dajcie znać jak się Wam podoba i napiszcie jak wyglądał Wasz makijaż na bal/studniówkę ;) 

3 komentarze:

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger