14:36

Dzienny makijaż ze złotą kreską | Paleta Soph X od Makeup Revolution

Ostatnio zdecydowanie więcej makijaży publikuję na swoim Instagramie. I naprawdę bardzo zachęcam do obserwowania mnie tam. Sporo się tam dzieje, a ostatnio zrobiłam tam makijażowy live! ;) Na blogu wpisy o tej tematyce pojawiają się rzadziej. Dzisiaj jednak aby trochę to przełamać mam dla Was właśnie makijaż ze złotą kreską. Moim zdaniem to całkiem użytkowy, dzienny look z którego możecie spokojnie skorzystać szykując się do pracy czy też na uczelnię ;) Ten makijaż jest również wynikiem testowania nowej palety w mojej kolekcji - Soph X marki Makeup Revolution, o której na pewno niedługo napiszę więcej.


Wszystkie produkty jakich użyłam do tego makijażu wypisałam klasycznie na samym  dole, pod zdjęciami. Jeśli ciekawi Was dany produkt to koniecznie tam zajrzyjcie.



Kosmetyki użyte przy wykonywaniu tego makijażu:
TWARZ: 
*podkład Rimmel  Lasting Finish 100 Ivory + mixer Kobo
*korektor Catrice Liquid Camouflage 010 Porcelain
*puder Ben Nye Banana
*brązer Wibo Beach Cruiser 02 
*rozświetlacz My Secret Princess Dream
*róż The Balm Frat Boy

OCZY: 
*baza Urban Decay Primer Potion Eden
*cienie z palety Makeup Revolution Soph X
*cień Byzantine z palety Nabla Dreamy Eyeshadows
*mascara Pierre Rene Super Curly
*rzęsy 3D z Aliexpress
*kredka do brwi Catrice
*żel do brwi Rimmel Brow This Way Medium Brown

USTA:
*pomadka Kat Von D Lovecraft
*konturówka Golden Rose 530

4 komentarze:

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger