17:00

5 tanich produktów, które uwielbiam! | My Secret, Essence, Wibo, Lovely, Golden Rose

To wcale nie jest tak, że trzeba wydawać grube pieniądze aby kupić dobry kosmetyk. Prawda jest taka, że wśród drogeryjnych półek kryją się prawdziwe perełki za przysłowiowe grosze. Dzisiaj pokażę Wam pięć takich produktów, które mam i bardzo dobrze mi się ich używa. Powiem nawet więcej - są to produkty, które wcale nie odstają jakością od tych droższych. Jeśli jesteście ciekawe co takiego mam Wam dzisiaj do polecenia to zapraszam do dzisiejszego posta.


MY SECRET GLAM & SHINE 

Ogromnie się cieszę, że poznałam te cienie. Mają tak wyjątkową formułę i mocną pigmentację, że naprawdę ich niska cena może szokować. Dają bardzo trwały i piękny efekt na oczach. Wśród cieni z tej serii są też odpowiedniki Huda Beauty, więc naprawdę myślę, że warto się na nie pokusić.


ESSENCE MATT TOUCH BLUSH

Lubię róże Essence, po prostu. Zwykle mają bardzo ładne, dzienne kolory, proste, małe opakowania i przystępną cenę. Ich jakość również jest w porządku. Akurat odcień, który ja mam to Berry Me Up!, który jest lekko przygaszonym różowym odcieniem i z powodzeniem mogę stosować go przy większości swoich makijaży. Bardzo ładnie dopełnia cały makijaż i nie ściera się w ciągu dnia.


WIBO BANANA POWDER

Ten puder mam w szufladzie zawsze! Bardzo lubię po niego sięgać. Ma lekko żółty kolor, jest miałki i daje bardzo naturalne wykończenie na skórze. Określiłabym je jako połowiczny mat ;) Dodatkowo puder ładnie pachnie i jest po prostu bardzo dobry. Wiem, że ma wiele fanek i ja sama do nich należę.


LOVELY LIQUID CAMOUFLAGE

Jak wkładałam go w Rossmannie do koszyka to czułam, że to będzie prawdziwy hit! I faktycznie jest. Bardzo mocno kryjący, kremowy korektor w pięknej gamie kolorystycznej. Ciemnieje jedynie nałożony na dłoń, a pod oczami jest jaśniutki tak samo jak w opakowaniu. Niweluje wszelkie cienie, zasinienia i jest nieziemsko trwały. Naprawdę polecam! Wkrótce napiszę o nim nieco więcej ;)

GOLDEN ROSE LONGSTAY BROW STYLING GEL

Żel-cement do brwi! Naprawdę jest to jeden z lepszych żeli jaki możecie kupić w tej cenie. Utrwala bardzo mocno nawet te najbardziej zbuntowane włoski i trzyma je w ryzach przez cały dzień. Ma kolor palonej kawy, ale umiejętnie nakładany nie przyciemni Wam za bardzo brwi. Trzeba natomiast uważać aby nie dotknąć nim skóry, bo wtedy takie plamki nie wyglądają estetycznie.




Na dzisiaj to już wszystkie produkty, ale myślę, że z powodzeniem jeszcze nie raz napiszę podobny post z innymi dobrymi kosmetykami w przystępnej cenie.

Dajcie mi proszę znać jakie są Wasze sprawdzone perełki z niższej półki cenowej. Podzielcie się swoimi typami w komentarzach ;)

16 komentarzy:

  1. Również jestem fanką bananowego pudru! Korektor z lovely będę koniecznie musiała przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten puder to must have w mojej szufladzie ;) A co do korektora to naprawdę warto go spróbować :D

      Usuń
  2. Bananowy puder ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak to już jest, że tanie nie zawsze znaczy gorsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubie puder z wibo, super sprawdzal mi sie pod oczy :) na promocji kupilam tez korektor z Lovely i jest swietny, to moj nowy ulubieniec :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ten korektor kupiłam na promocji ;) I żałuję, że tylko jedno opakowanie ;) Jest genialny!

      Usuń
  5. Banana Powder i żel do brwi z Golden Rose uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Korektor od Lovely bardzo mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Korzystałam z żelu wymienionego w tekście. Zdecydowanie polecam, z tej kategorii zdecydowanie najlepszy, który używałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W/w kosmetyki Wibo i Lovely to również moi ulubiency! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie produkt Golden Rose są jakości wysokopółkowej w bardzo przystępnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger