19:11

BRONZE GODDES MAKEUP | Makijaż na modelce

Ja wiem, że dzisiaj powinna ukazać się relacja z Meet Beauty, ale wybaczcie ;) Taka piękność na publikację czekać nie może. Udało mi się wykonać na kolejny makijaż na modelce i chcę go Wam zaprezentować. 

To co chciałam zrobić to oczywiście błysk i rozświetlenie (również na dekolcie). Oko miało być zaznaczone mocniej, na ustach pojawił się klasyczny nude. 

Główną rolę w tym makijażu odgrywa paleta Nabla Dreamy oraz pigment z Inglota o numerze 22. Całość uzupełniają rzęsy na delikatnym paseczku.

Kasia to kobieta o pięknej ciemnej karnacji z głęboko osadzonymi oczami i idealnie zaznaczonymi kośćmi policzkowymi. Wykonanie tego makijażu było dla mnie ogromną przyjemnością.





Dajcie znać co myślicie o tym makijażu. Czy lubicie takie kolory? Jeśli interesuje Was jakiś produkt, którego użyłam to pytajcie o niego w komentarzach.

6 komentarzy:

  1. Przepieknie wyglada makijaz i modelka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny makijaż, modelka wygląda niesamowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie zrobione oczy. Też bym chciała taki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż jeszcze bardziej podkreślający urodę modelki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na weselną imprezę w sam raz lub sylwestrową. Wart czasem zaszaleć i błyszczeć w tłumie. Fajny makijaż.

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger