09:56

IV edycja konferencji Meet Beauty | Jakie produkty przywiozłam ze sobą do domu? + kody rabatowe dla Was


Jak pewnie wiecie miniony weekend spędziłam w Warszawie w hotelu Lord na VI edycji konferencji Meet Beauty. Kolejny tekst poświęcę na relację z tego wydarzenia, a dzisiaj chcę Wam pokazać jakie gifty tam otrzymałam i co przywiozłam ze sobą do Lublina ;) Zostańcie do końca, bo mam dla Was baaaaardzo atrakcyjne kody rabatowe na internetowe zakupy!


Jak się pewnie domyślacie dzisiaj nie napiszę Wam nic na temat tych produktów, bo ich testy dopiero się rozpoczynają. Chcę natomiast pokazać co w najbliższych miesiącach będzie pojawiało się na moim blogu.

Zaczynajmy!


Marka Medi Heal dorzuciła do naszych toreb maski w płachcie, które na pewno mi się przydadzą i z miłą chęcią je przetestuję, tym bardziej, że nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce.


Torebeczka od marki Efektima była wypchana naprawdę hojnie i wśród produktów znalazły się m. in. peelingi, płatki pod oczy i podkład.


Produkty marki Pierre Rene to olejkowy primer, płynny rozświetlacz, puder w kompakcie, pomadka i kilka produktów do paznokci.


Annabelle Mnerals podzieliło się z nami swoimi nowymi produktami. W ślicznych tubach znalazły się dwa cienie glinkowe i różne wersje olejków do twarzy. Mój jest odżywczy.


Marka O2 Skin dała nam tlenowe kremy i próbki serum (jestem ich ogromnie ciekawa, bo to naprawdę rewolucyjne produkty). Oprócz tego od So Chic dostałyśmy zwykły lakier do paznokci i matową pomadkę.


Marka Neess umożliwiła testowanie nowego produktu jakim jest baza Peel Off pod lakiery hybrydowe. Oprócz tego z Neess mam jeszcze lakier hybrydowy, cudeńka do zdobień, pędzelek-szczotkę i lusterko kobiety z pazurem.


Marka Roge Cavailles dorzuciła od siebie pięknie pachnący olejek pod prysznic i do kąpieli oraz małą kapsułkę płynu do higieny intymnej.


Tołpa  przygotowała dla nas zestaw czterech produktów: żel micelarny, maskę, peeling oraz chusteczki nasączone kwasami. Bardzo fajna paczuszka!


Pollena Eva udostępniała produkty dostosowane do naszej cery po wykonaniu badania skóry. Ja dostałam krem matujący oraz piankę do  mycia skóry wrażliwej.


A tutaj jeszcze serum antycellulitowe od marki Efektima, którego nie umieściłam na docelowym zdjęciu i pomarańczowy olejek eteryczny od marki Hebda. 


I na koniec mam dla Was kody rabatowe do sklepu Neess i Donegal, z których możecie sobie śmiało skorzystać. Dobrze byłoby gdybyście zaobserwowali profile marek na Instagramie i napisali im wiadomość: "Jestem od Majmejkap".

Zniżki są duże, bo aż -30% i -40% także naprawdę warto skorzystać!


I na dzisiaj to już wszystko. Teraz będę zabierać się za przygotowanie relacji z tegorocznej konferencji. Dajcie proszę znać jakie produkty Was zainteresowały ;)

4 komentarze:

  1. Ale duzo dobroci, zycze Ci milego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super upominki! :D Ja niestety nie dałam rady być na tej konferencji :(

    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi sie konferencjabardzo podobala - rowniez bylam! widze, ze paczka kazdej z nas ciut się rozni. I to jest wlasnie super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. poszłyśmy - a raczej wyszłyśmy - z torbami :) super :)

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger