15:05

Makijaż paletą cieni IMAGIC | Paleta cieni z Aliexpress


Tak jak obiecałam ostatnio, dzisiaj pokażę Wam makijaż z użyciem palety IMAGIC i jej możliwości podczas pracy. Makijaż zdecydowanie nie jest użytkowy, ale chciałam użyć dużej ilości cieni. Troszkę graficzny, mocno błyszczący i na pewno rzucający się w oczy.



Pokazuję samo oko, ponieważ chodziło mi głównie o makijaż cieniami z palety. Użyłam wszystkich cieni błyszczących oraz matów: Winky, Classic, Wine, Drama. I pomimo, że mam w szufladzie zdecydowanie lepsze cienie, to po tą paletę sięgam praktycznie codziennie. Ma w sobie coś co mnie przyciąga ;)


Makijaż dopełnia pasek rzęs oraz złoty brokatowy eyeliner marki Golden Rose, który uwielbiam i polecam każdej sroczce. W przystępnej cenie otrzymujemy rewelacyjny produkt.


Dajcie znać co sądzicie o samym makijażu jak i o nasyceniu cieni i ich wyglądzie na oku ;)



3 komentarze:

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger