09:00

POLSKA ZŁOTA JESIEŃ #3: Makijaż jesienny w wersji wieczorowej

Pora na trzeci a zarazem ostatni wpis z jesiennej serii, którą tworzę razem z Asią z bloga www.wszystkiemojebziki.pl ;) Nie ukrywam, że to właśnie na ten makijaż czekałam z największą niecierpliwością. Dlaczego? Bo tutaj mogłam się artystycznie wyżyć. Od samego początku wiedziałam, że ten makijaż będzie mocny. Tak właśnie widzę się na jakieś październikowej imprezie. Mocne, intensywne, brązowe smokey otulone ciepłym brązem i brzoskwinią przechodzącą w elekrofiolet. Na środku ruchomej powieki migocząca folijka, a na dolnej duochromowy pigment.

Czekam na Wasze opinie dotyczące tego makijażu i odsyłam również do Asi aby zobaczyć jej wersję makijażu (klik!)
Po szczegóły dotyczące użytych kosmetyków odsyłam Was standardowo na sam koniec tego wpisu.






Produkty użyte do wykonania tego makijażu:
TWARZ:
*baza Lirene No Pores
*podkład Rimmel Lasting Finish Ivory
*korektor Lovely Liquid Camouflage
*puder AirSpun Translucent Extra Coverage
*brązer Wibo Beach Cruiser 02
*rozświetlacz Ofra Blissful

OCZY: 
*grafitowa kredka My Secret
*cienie z palety Zoeva Naturally Yours i Cocoa Blend
*cienie Inglot
*cień Nabla Peach Velvet
*pigment Tammy Tanuka
*cień foliowy Makeup Revolution Rose Gold
*mascara L'oreal VML 
*klej do rzęs Ardell Lashgrip
*rzęsy Aliexpress
*pomada do brwi Nabla
*żel do brwi Rimmel Brow This Way

USTA:
*płynna matowa pomadka Golden Rose numer 05


5 komentarzy:

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger