16:58

FENTY BEAUTY BY RIHANNA Bomb Baby | Zestaw miniaturek: błyszczyk + rozświetlacz

W ciągu ostatnich kilku miesięcy pokochałam produkty miniaturkowe. Mam już na tyle dużo kosmetyków, że naprawdę nie mam potrzeby kupowania ich w pełnowymiarowych wersjach. O miniaturkach planuję zrobić osobny wpis, a dzisiaj zaproszam na prezentację zestawu dwóch mini produktów marki Fenty Beauty. Jest to dość nowa marka w ofercie polskiej Sephory, więc produkty naprawdę kuszą ;)


Żeby móc rozpocząć przygodę z FB postanowiłam na początek kupić zestaw Bomb Baby w skład, którego wchodzą: rozświetlacz Killawatt w odcieniu Hu$tla Baby o pojemności 2,2 g oraz błyszczyk Gloss Bomb w odcieniu Fenty Glow o pojemności 5,5 ml. Za taki zestaw opakowany w kartonik zapłaciłam 86 zł (aktualnie jest on wyprzedany online, ale warto sprawdzać - pewnie niedługo znowu będzie dostępny).


To co bardzo mocno rzuca się od razu w oczy to dbałość o detale i opakowania. Sam kartonik i wkładka w której były produkty są bardzo ładne i dopracowane. Docelowe opakowanie błyszczyka i rozświetlacza również. Prezentują się luksusowo i drogo. Wiadomo za co płacimy pieniążki.

Najpierw przybliżę Wam błyszczyk. Opakowanie jest pięciokątne (jak praktycznie każdy produkt FB), ma złotą zakrętkę i bardzo duży miękki aplikator. Błyszczyk ma piękny odcień nude, a na ustach tworzy piękną taflę. Naprawdę mocno nabłyszcza usta i jest bardzo gęsty przez co mega nawilża. Nie lepi się wcale, jest niezwykle komfortowy. Jego gęstość sprawia, że nie wylewa się on poza kontur ust. Ma też bardzo ładny delikatny zapach - dla mnie są to truskawki z bitą śmietaną. Wersja miniaturkowa wcale nie jest taka malutka, bo to aż 5,5 ml (pełnowymiarowy ma 9 ml), ale z pewnością jest bardziej kompaktowa i zajmuje mniej miejsca w kosmetyczce. Dzisiaj już śmiało mogę powiedzieć, że jeśli ten mini błyszczyk mi się skończy to skuszę się na standardowe opakowanie. Ten błyszczyk jest naprawdę genialny i wszystko to co mówiły na jego temat jutuberki się sprawdziło ;) Jestem nim zachwycona!


Rozświetlacz też bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, bo nie miałam w swojej kolekcji takiego odcienia. Bardzo ciężko opisać mi jego odcień, ponieważ ma złotą bazę, ale jest też trochę brzoskwiniowy, ma w sobie też róż. Można go nazwać różowym złotem. Jest bardzo intesywny, daje mocną taflą i moim zdaniem jest bardzo eleganckim, wieczorowym rozświetlaczem. Z pewnością nie nada się dla jasnych karnacji, bo będzie po prostu za ciemny, ale te z Was, które mają odrobinkę ciemniejszą skórę z pewnością będą zadowolone. Samo jego opakowanie jest malutkie, holograficzne i ogólnie bardzo mi się podoba. W środku jest też lusterko, w którym można podejrzeć się w ciągu dnia.





Cały ten zestaw oceniam naprawdę bardzo dobrze. Cena nie jest przerażająca, a produkty są całkiem spore jeśli chodzi o pojemność. Po przetestowaniu tych produktów czuję się jak najbardziej skuszona aby poznać inne kosmetyki Fenty Beauty ;)

Napiszcie mi koniecznie czy używacie produktów FB i jak się one u Was sprawdzają :)

6 komentarzy:

  1. Błyszczyk nie wydaje się "za ciężki" na ustach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie nie, co prawda czuć go na ustach, ale to bardzo przyjemne uczucie i mega dawka nawilżenia ;)

      Usuń
  2. Ja FB dostaje od siostry z zagranicy, używam na wyjątkowe okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny ten blyszczyk, wczoraj przeczytane, dzisiaj kupione w standardowym formacie, dzięki Majmejkap!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak się złożyło, że jeszcze nic nie kupiłam :(

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger