19:26

Efektowny makijaż świąteczny produktami z drogerii

Wigilia już tuż, tuż. Pewnie większość z Was siedzi teraz w kuchni przygotowując świąteczne przysmaki albo właśnie pakujecie ubrania do walizki, bo na święta jedziecie do bliskich. Ja mam to szczęście, że mieszkam z moimi rodzicami i możemy być razem nie tylko od święta - mamy siebie każdego dnia ;)

Nie chciałam w tym roku zostawić pustki na blogu w postaci braku makijażu świątecznego, więc przygotowałam jego dość klasyczną i łatwą do wykonania wersję.

Do zrobienia tego  makijażu wykorzystałam w większości produkty z drogerii. Cała baza makijażu (podkłąd, puder, korektor itd.) to produkty bardzo dobrze dostępne, które nie kosztują więcej niż 30 zł. Efekt jaki uzyskałam oceńcie same. Moim zdaniem całość wygląda naprawdę dobrze ;)

Spis wszystkich wykorzystanych produktów macie pod zdjęciami. Warto tam zajrzeć ;))




Użyte produkty:

TWARZ:
*baza Lirene No Pores
*podkład Wet n Wild Photofocus odcień Soft Ivory
*korektor Kobo
*puder Lovely Banana Chocolate
*brązer Wibo Beach Cruiser 02 Cafe Creme
*rozświetlacz Sensique

OCZY:
*korektor Kobo
*pigment Tammy Tanuka
*brązer Wibo Beach Cruiser 02 Cafe Creme
*cień Dogma z paletki Nabla Dreamy 
*eyeliner Catrice
*mascara Too Faced Better Than Sex
*rzęsy Aliexpress
*klej do rzęs Ardell Lashgrip
*kredka do brwi Wibo Feather Brow Creator odcień Soft Brown
*żel do brwi Miss Sporty Happy Brow

USTA:
*pomadka matowa Golden Rose numer 13

8 komentarzy:

  1. Ale piękne zdjęcia!
    Masz prawdziwy talent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Co do zdjęć to nie byłam pewna ich jakości, ponieważ robiłam je telefonem, ale jak widać nie jest źle :D

      Usuń
  2. Dokupujesz biżuterię do makijaży? ;)
    Super elegancki makijaz, nie przesadzony, to ważne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ;) Za dużo bym tego miała wtedy :D
      Dziękuję za miłe słowa ;)

      Usuń
  3. Piekny makijaz, a pomadka musi byc moja ;)

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger