19:20

#6yearschallenge: Odtwarzam swój kolejny kolorowy makijaż

O ile dobrze liczę to ten wpis będzie trzecim z tej serii. Po aktywności na Instagramie widzę, że bardzo się Wam ona spodobała, więc dzisiaj pora na odtworzenie kolejnego makijażu z początku mojej wizażowej przygody. 

Tym razem coś mocno kolorowego - ogólnie dużo się tutaj dzieje. Pierwotny makijaż nie wymaga chyba komentarza - wystarczy tylko, że powiem, że totalnie nie jest to moja aktualna estetyka, a te grudy z tuszu na rzęsach wołają o pomstę do nieba.

Dzisiejsza wersja nieco różni się odcieniami cieni, których użyłam, bo uwierzcie, że w swojej kolekcji nie mam matowego miętowego cienia :O Posiłkowałam się przy jego wykonaniu paletą Miyo x Beautyvtricks Insta Glam oraz pojedynczymi cieniami Glamshadows z Glamshopu. Dodałam również błyszczący akcent w postaci kremu brokatowego.

Dajcie proszę znać co sądzicie :) ;)



Mam też zdjęcie cieni, których użyłam do wykonania makijażu 6 lat temu. Były to cienie Inglot oraz Kobo.



9 komentarzy:

  1. Wspaniale widzieć taki progres. Pięknie! 😊 Ale bez tamtego nie byłoby dzisiejszego 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no racja, dobrze, że mam bloga to na bieżąco mogę śledzić postępy 😄

      Usuń
  2. Piekny progres, widac od razu roznice w rozcieraniu cieni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba chciałaś powiedzieć w rozcieraniu i jego braku hahaha 😃 dziękuję ❤️

      Usuń
    2. No myslalam o tym nowym hahahahaha <3

      Usuń
  3. Super pomysl na wpis, a jeszcze lepszy progres!
    Zazdroszczę talentu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się tym bardziej, że jestem samoukiem 🙌🏼❤️

      Usuń
  4. Widać ogrom pracy jaki wkładasz w makijaże: a może pomyślałabyś nad zrobieniem jakichś tutoriale krok po kroku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutoriale ciągle chodzą mi po głowie 😄 kiedyś coś takiego na blogu robiłam, ale wtedy moje umiejętności były żadne 😂 może do tego wrócę, ale jeśli tak, to już w przyszłym roku 😃

      Usuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger