12:31

Moja aktualna wishlista | Glamshop, Affect, Huda Beauty, Hakuro

Czy Wy też macie spisaną swoją listę kosmetycznych zachciewajek? Moja liczy sporo pozycji i ja co jakiś czas dzielę się z Wami swoimi planami zakupowymi na najbliższy czas. Takiego wpisu nie było już całkiem dawno i pomyślałam, że warto byłoby coś takiego napisać. 

Jeżeli jesteście ciekawe co mam zamiar kupić w wiosennych miesiącach to zapraszam Was na dalszą część tego wpisu :) ;)


1. Paletka cieni Huda Beauty Nude Light - no chodzi za mną ta paletka od dłuższego czasu. Właśnie wersja Light mocno mi podpasowała, ponieważ według mnie jej kolorystyka jest najciekawsza i niesamowicie kojarzy mi się z wiosną. Słyszałam, że te malutkie paletki mają dobrą jakość, więc tym bardziej czuję się skuszona ;)

2. Podkład Too Faced Peach Perfect - jestem ogromną fanką brzoskwiniowej serii tej firmy i te produkty super się u mnie sprawdzają. Mam już puder sypki, bazę pod makijaż i myślę, że z podkładu również będę zadowolona. W sieci ten produkt cieszy się bardzo dobrymi opiniami, więc jak na Sephorze wskoczy jakaś promka to pewnie w końcu go zamówię ;)

3. Pędzle Hakuro seria J - same przyznacie, że te pędzelki są piękne. Wszyscy chwalą ich genialną jakość, więc naprawdę chcę je mieć. Najbardziej interesują mnie te większe puszyste modele, ale chętnie zaopatrzę się też w kilka pędzli do oczu.

4. Paletka cieni Glamshop Morelowa - cały zamysł tej kolekcji bardzo mi się podoba. Do tej pory możemy kupić cztery opcje kolorystyczne i mi najbardziej wpadła w oko właśnie opcja Morelowa. Ładne są także Fiolety, ale jeszcze nie wiem czy kupię akurat tą paletę. Ogólnie szykuje się na większe zakupy w Glamshopie i lista zakupów tam jest naprawdę długa! ;))

5. Puder sypki Laura Mercier Translucent - jeden z kultowych produktów, który nigdy nie zawodzi. Miałam już ten puder i chciałabym do niego wrócić. Daje piękne satynowe wykończenie na skórze, a przy tym super utrwala makijaż. Kosztuje swoje, ale często są na niego promocje, więc jak pojawi się w Douglasie zniżka to na pewno go kupię.

6. Brązer w kremie Huda Beauty Tantour Contour Fair - nie wiem jak to się stało, ale zostałam totalnie bez produktów do kremowego konturowania. Przy makijażach wieczorowych bardzo mi takiego produktu brakuje i właśnie jestem na tropie jakiegoś fajnego kremowego brązera. O tym z Hudy słyszałam dużo dobrych opinii i myślę, że kupię właśnie ten.

7. Turbopigmenty Glamshop - one na pewno znajdą miejsce w zamówieniu z Glamshopu. Chcę dokupić jeszcze inne kolory i tym samym zacząć kompletować drugą paletę z tymi błyskotkami. Ja Turboty uwielbiam i uważam, że nie ma drugiego takiego produktu!

8. Kremowe cienie Stila Glitter & Glow - znam te cienie i są absolutnie piękne. Obecnie marzą mi się odcienie złote i brązowe np. kolor Kitten Karma albo Star Dust.

9. Brązer Affect - piękna jest ta kolekcja we współpracy z Pro Makeup Academy, a że ja uwielbiam brązery to jestem absolutnie zmuszona go kupić ;) A tak na serio to te brązery mają bardzo ładne odcienie i uważam, że po prostu warto mieć je w swojej kolekcji :)

Tak właśnie prezentują się moje plany zakupowe na wiosnę. Jestem bardzo ciekawa co Wy chcecie sobie kupić w najbliższym czasie. Podzielcie się swoimi chciejstwami w komentarzu :))

8 komentarzy:

  1. Mam miniaturkę pudru Laura mercier i wszystkie 9 z glamshop. Czekam z utęsknieniem na dalsze palety: tzn
    Z zieleniami, różami, niebieskosciami... Niedługo dzień kobiet więc pewnie będzie można się spodziewać kolejnej zniżki w GS 😊 Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę! To zacna kolekcja paletek się szykuje :)

      Usuń
  2. Zacna lista, właśnie skrobię swoją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ah ten puder z Laury kocham :) mam drugie opakowanie w uzyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna lista zyczen, na Glamshop tez bardzo sie czaje :D

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger