16:06

Paleta Benefit CHEEKLEADERS MINI PINK SQUAT

Marka Benefit do tej pory była dla mnie zupełnie nieznana. O ile dobrze pamiętam to naprawdę nie miałam jeszcze żadnego produktu tej marki. Spokojnie wszystko jest do nadrobienia ;) Swoją przygodę rozpoczynam od paletki, która jest bohaterką tego wpisu - CHEEKLEADERS MINI PINK SQUAT. Kupiłam ją w świetnej cenie podczas noworocznych obniżek w Sephorze i zapłaciłam za nią jakieś 75 zł.

Pomyślałam, że warto ją kupić, ponieważ mamy w niej trzy kultowe produkty do twarzy w wersji miniaturowej i jest to świetna opcja aby rozeznać się co i jak ;)


Paletka jest niewielka, kartonowa - bardzo porządnie wykonana, mamy też lusterko. Forma podania tych produktów jest rewelacyjna. A w środku paletki mamy rozświetlający róż Galifornia, rozświetlacz Tickle oraz matowy róż Dandelion.


GALIFORNIA - jest cudownym koralowym różem ze złotą nutką, przepięknie wygląda na skórze i ożywia ją. Dodaje świeżości w każdym makijaż, bardzo często podbiera mi go moja mama, ponieważ jej też bardzo się spodobał.

TICKLE - jeden z nowszych produktów marki, piękny, intensywny rozświetlacz o różowo-złocistym odcieniu. I teraz tak: trzeba z nim uważać, bo jeśli nałożymy go za dużo to robi różowo-złoto-fioletowe smugi na policzkach. Przy delikatnej aplikacji wygląda ślicznie. U mnie najlepiej sprawdza się w formie różorozświetlacza - nakładam go na łączeniu obu kosmetyków. 

DANDELION - bardzo neutralny, matowy różowy róż. Pasuje do każdego makijażu. Mimo, że jest delikatny to naprawdę robi robotę.



Każdy z tych trzech pudrów bardzo łatwo transferuje się z pędzelka na skórę. Nie ma problemu z aplikacją, nie robią się plamy, a produkty można budować. Bardzo chętnie sięgam po tę paletkę i z przyjemnością używam. Stanowi też super element w moim kufrze ;) 


Jeśli jesteście fankami róży do policzków i  szukacie kompaktowego rozwiązania to dla paletka jest dla Was. Z tego co widzę wciąż możecie ją kupić na stronie Sephory, ale niestety już w standardowej cenie. 


6 komentarzy:

  1. Wlasnie zastanawioam sie nad nowymi rozami wiec bardzo mnie zaciekawily te palety :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubie te paletki z Benefit. Widzials nowa co teraz wypusci ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Z benefitu miałam tylko miniaturkę płynnego rozświetlacza i tak średnio mi się spodobał.Monika

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger