13:56

Pastel vibes na wiosnę | #zostajewdomu

Ja zostaję w domu, a Ty? Nie mam zamiaru zmarnować tego dodatkowego czasu! Dzisiaj od rana sporo udało mi się podgonić w kwestii bloga i obiecuję Wam kilka naprawdę fajnych wpisów ;) A dzisiaj pochwalę się efektami makijażu, który powstał przed południem. Nie da się ukryć, że u mnie w głowie już wiosna! 

Chciałam żeby ten makijaż był pastelowy, ale niebanalny. Dodałam więc dolne rzęsy w postaci kępek pomalowanych pomadkami z Sephory w szalonych kolorach. Wydaje mi się, że całość wygląda w porządku.

Spis wykorzystanych kosmetyków macie pod zdjęciem :)


Do tego makijażu oka użyłam:
* korektor Sensique High Coverage numer 02 jako baza i korektor pod okiem
* puder AirSpun Translucent jako utrwalenie łuku brwiowego
* kredka do brwi Wibo Feather Brow Creator Soft Brown
* żel do brwi Golden Rose Longstay Brow Styling Gel
* cień Glamshadows: Sorbert, Wrzosiec
* cień Nabla Peach Velvet
* cień z paletki Miyo x BeautyVTricks Hibiscus
* klej do brokatu Nyx Glitter Primer
* turbopigment: Lala, Turbo Cukierek, Poświata
* eyeliner Wibo x Katosu Luna
* eyeliner Wibo x Katosu Triton
* mascara Too Faced Damn Girl
* rzęsy i klej Ardell
* dolne kępki Nesura 8 i 9 mm pomalowane pomadkami Sephora Cream Lip Stain

6 komentarzy:

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger