10:00

Mój aktualny makijaż dzienny | Kreska, błysk i usta nude

Chyba minął u mnie czas kiedy to sięgałam na co dzień po kolorowe cienie. Kiedyś na porządku dziennym były u mnie fiolety, zielenie i odcienie błękitu - bardzo dobrze się czułam w takich kolorach. Teraz zdecydowanie lepiej czuję się w neutralnych kolorach, kiedy cały makijaż idealnie komponuje się tonacją. Stawiam na mocne rozświetlenie, rozświetlający róż i brązer. Bardzo ważna jest dla mnie właśnie ta świetlista twarz, bo to odmładza, wygląda świeżo i promiennie.


Makijaż oka to u mnie kreska, bardzo łagodne cieniowanie średnim brązer i błysk na środku. Najczęściej sięgam po Turboty, ale mam też taką piękną folię z L'oreala, którą kupiłam kiedyś w TK Maxx. Zawsze aplikuję je na NYX Glitter Primer, aby były trwałe i błyszczały jeszcze piękniej. Inaczej też podkreślam swoje brwi i teraz używam kredki w mniejszej ilości, uzupełniając nią jedynie braki i lekko zarysowując ich kształt. Nakładam natomiast sporo żelu do brwi, aby włoski odpowiednio ujarzmić, ułożyć i utrwalić. Moim zdaniem wygląda to zdecydowanie bardziej naturalnie.


Usta teraz maluję rzadko, bo zasłonięte są przez maseczkę, ale kiedy jadę gdzieś gdzie wiem, że będę mogła ją ściągnąć to zawsze sięgam po odcienie nude. Odcień nude przepięknie podkreśla usta, nie wymywa ich z twarzy, ale też nie jest czymś dominującym na - jak np. fuksja czy czerwień.


Do stworzenia tego makijażu użyłam:
TWARZ: 
- baza matująca Golden Rose
- podkład Eveline Wonder Match 05 Light Porcelain
- korektor L'oreal Infaillible 322 Ivory
- puder pod oczy My Secret Under Eye Smoothing & Fixing Powder
- puder AirSpun Translucent Loose Powder
- brązer My Secret Tropical Kiss i Physicians Formula Butter Bronzer Light
- rozświetlacz Glamshop Turbo Hajlajt
- róż Becca Shimmering Skin Perfector Rose Gold
- mgiełka Eveline Aqua Miracle Nude

OCZY: 
- kredka do brwi Wibo Feather Brow Creator Soft Brown
- żel do brwi Golden Rose Longstay Brow Styling Gel
- korektor L'oreal Infaillible 322 Ivory (jako baza pod cienie)
- cień Glamshop Mulat, Słodki nude, Rozjaśniacz
- klej NYX Glitter Primer 
- cień L'oreal Crushed Foil 23 Diamond Dust
- eyeliner Eveline Precise Brush Liner
- mascara L'oreal Volume Million Lashes 

USTA:
- konturówka Essence 08 Big Proposal
- pomadka Maybelline Super Stay Matte Ink 60 Poet


 

2 komentarze:

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger