11:55

Odtwarzam swój makijaż po 7 latach | MIGOCZĄCY MAKIJAŻ W ODCIENIACH SREBRA

Wracamy do odtwarzania moich makijaży sprzed lat! Na pierwszy ogień, tym razem, poszedł makijaż z posta o tytule  MIGOCZĄCY MAKIJAŻ W ODCIENIACH SREBRA z 2014 roku i jęśli macie ochotę ten wpis zobaczyć to kliknijcie sobie tutaj.

Tak jak już pisałam Wam ostatnio na Instagramie, uważam, że makijaż to dziedzina, w której trzeba stale się doskonalić, bo jeśli tego nie robimy to po prostu się cofamy. Ja lubię patrzeć na swój progres i bardzo mnie te zmiany motywują do dalszej pracy. Między wykonaniem tych makijaży minęło 7 lat. W wersji aktualnej zrezygnowałam z klejenia rzęs, bo tak się złożyło, że ten makijaż robił za mój dzienny i służył mi przez cały dzień ;)



Ja z perspektywy czasu widzę, że miałam naprawdę niezłe pomysły jeśli chodzi o robienie makijażu, ale wykonanie dość mocno kulało. Chciałam zrobić to dobrze i pamiętam jaka dumna byłam z tego makijażu. Dzisiaj powiedziałabym, że jest on bardzo niechlujny i osoba, która go wykonywała nie za bardzo wie jeszcze jakich narzędzi i w jaki sposób użyć, aby uzyskać zadowalający efekt. To co jeszcze zwraca moją uwagę to okropne brwi, źle doklejone rzęsy, nie roztarta niczym kredka na linii wodnej  i migrujące wszędzie błyszczące drobinki - no, ale wtedy jeszcze nie było Glitter Primera ;) 


Jestem ciekawa jak te dwa makijaże wyglądają z Waszej perspektywy. Napiszcie mi koniecznie co o nich sądzicie :) A może same też tak porównujecie swoje makijaże? Co zmieniło się w Waszej technice? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger