07:00

Blogowy grudzień: Mikołajkowa lista życzeń

Witam Was serdecznie w grudniu ;) Na początek wyjaśnię co na moim blogu będzie działo się właśnie w tym miesiącu. Tak więc wpisy będą pojawiały się codziennie od poniedziałku do piątku o 7 rano. Będzie ich dokładnie 22, a ich tematyka będzie oczywiście związana z tematyką bloga. Weekendy będą wolne, więc będzie czas na nadrobienie zaległości. Mam nadzieję, że moja inicjatywa się Wam spodoba i będziecie aktywnie działać w komentarzach.

A teraz już przechodzę do wpisu właściwego czyli do mojej mikołajkowej listy życzeń. Grudzień rozpoczniemy właśnie takim luźnym postem.

W tym roku mam kilka bardzo mocno sprecyzowanych zachcianek, które chcę zrealizować z pomocą Mikołaja lub też bez niej ;)



1. Podkład rozświetlający Dr Irena Eris Provoke - ten produkt chodzi mi po głowie już dłuższy czas. Lubię podkłady rozświetlające i mam ochotę przetestować coś nowego. Ten po opiniach w sieci wydaje mi się godny uwagi. Oczywiście zależy mi na najjaśniejszym odcieniu.

2. Paleta cieni do powiek Zoeva Smoky - nie jest to żadna nowość, ale kolory w tej palecie są urzekające. Bardzo mi się podoba ich zestawienie. Ogólnie wydaje mi się, że ta paleta będzie królować w moich makijażach studniówkowych, sylwestrowych itd.

3. Róż do policzków The Balm Frat Boy - odcień tego różu bardzo mi się podoba. Jest świeży i delikatny. Oczywiście róże The Balm cieszą się dobrymi opiniami, więc nie widzę przeciwwskazań dotyczących zakupu tego produktu ;)

4. Pomadki Nyx Soft Matte Lip Cream - mam już dwie i jestem w nich totalna zakochana. Podoba mi się ich formuła i trwałość. Kolorów do wyboru jest cała masa i jeszcze kilka mi wpadło w oko ;) Na pewno jakieś jeszcze zamówię.

5. Benefit Primping with the Stars - te zestawy w Sephorze powodują u mnie przyspieszenie pracy serca, serio! Są tak urocze, że naprawdę chce się je kupować. Mi w oko najbardziej wpadła właśnie ta wersja, ponieważ zawiera kilka kultowych kosmetyków marki, które chciałabym wypróbować.

Tak właśnie wygląda moja lista mikołajkowych życzeń ;) Mam nadzieję, że chociaż w jakiejś części się spełnią ;) A czy Wy byłyście w tym roku grzeczne? Co przyniesie Wam Mikołaj? :D

10 komentarzy:

  1. paletka wygląda na prawdę fajnie :) oby spełniły się wszystkie marzenia prezentowe z listy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nic nie wpadło w moje gusta, ale będę z chęcią czytać blogmasowe wpisy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnego z produktów, które pokazałaś, ale podkład sama chętnie bym wypróbowała, bo ma dobre opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) Podkład może okazać się naprawdę fajny :)

      Usuń
  4. Powodzenia w realizacji :) Ja tworzę właśnie tego typu listę zachcianek, pomadki NYX też na niej są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to widzę, że nie tylko u mnie się one pojawiają :)

      Usuń
  5. Niech produkty z listy życzeń wpadną do Twojej kosmetyczki :) Ja wprawdzie listy zachciewajek nie robiłam, ale po głowie chodzi mi wiele produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi poza tą listą w głowie siedzi cała masa rzeczy, ale trzeba się powolutku wszystkiego dorabiać :))

      Usuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger