17:54

Makijaż paletą Nabla Dreamy Eyeshadows

Tak jak obiecałam zjawiam się z makijażem wykonanym nową paletą Nabla Dreamy Eyeshadows. Dzisiejszy makijaż to opcja nadająca się jak najbardziej na co dzień, nie jest to nic mocno szalonego - zrezygnowałam również ze sztucznych rzęs. 

Co do samych cieni - pracuje się z nimi naprawdę wspaniale, cudownie się rozcierają i nie ma problemu z prześwitami czy też plamami. Pigment jest bardzo dobry, cienie nakładają się momentalnie.

Te metaliczne zyskują bardzo wiele gdy nakładam je bezpośrednio na powiekę paluszkiem. Błyszczą wtedy jeszcze mocniej niż nałożone zwykłym płaskim pędzlem.

W dzisiejszym makijażu użyłam cieni: Sistina, Vanitas, Immaculate, Byzantine oraz Dogma.




Ciekawa jestem co sądzicie o tym makijażu i o samych cieniach ;) Chciałybyście zobaczyć na blogu makijaż wieczorowy z użyciem tej palety?

12 komentarzy:

  1. Piękny makijaż <3 Moje kolory w 100% !

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie cieple makijaze, Nabla to wysoka jakosc i majac duochromy tej marki czaje sie na ta paletke :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze robisz :D Naprawdę warto ją mieć. Ja ją teraz katuję do granic możliwości ;)

      Usuń
  3. super makijaz :)ja nie przepadam za sztucznymi rzesami i zdecydowanie wole takie bardziej ''naturalne'' looki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O no to w takim razie cieszę się, że trafiłam w Twój gust ;)

      Usuń
  4. Podoba mi się to połączenie kolorystyczne :) Śliczny makijaż

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger