23:44

Elegancki makijaż świąteczny | Wersja z roku 2013 vs rok 2017 | #Progress

W dzisiejszym poście połączyłam dwie rzeczy. Po pierwsze chcę Wam pokazać moją propozycję makijażu, który idealnie sprawdzi się na zbliżające się święta. A po drugie zobaczycie jaki makijaż świąteczny prezentowałam na blogu w roku 2013...

Zacznę od wersji aktualnej. Kolory, w których utrzymany jest makijaż to różne odcienie brązu, zieleń oraz czerwień. Długa ciemnozielona kreska bardzo ładnie podkreśla i modeluje oko, a całość dopełniają rzęsy Eylure. Dodałam też niewielką ilość błysku w postaci złotej folii z Makeup Revolution.


Patrząc na podobny tematycznie makijaż z 2013 roku naprawdę nie mam pojęcia co ja tu chciałam pokazać! Na pewno to, że nie umiem podkreślać brwi i doklejać rzęs. Każdy element tego makijażu jest oddzielnie, całość nie tworzy zgranej całości. Odcienie niby te same, z pominięciem czerwieni, ale naprawdę... No nie wiem co mam powiedzieć ;) Chyba gołym okiem widać jak duże postępy poczyniłam w robieniu makijaży. Przypominam, że jestem samoukiem! ;)


Tym postem chcę Wam pokazać, że makijaż warto praktykować i próbować wciąż coś ulepszać. Tutaj nie ma drogi na skróty, po prostu trzeba malować. Oczywiście bardzo pomocne są dobrej jakości narzędzia i kosmetyki, ale bez wprawionej ręki nic nie podołacie ;)

Dajcie znać jak podoba się Wam moja tegoroczna propozycja makijażu na święta i napiszcie mi jaki makijaż Wy lubicie robić na takie okazje ;)

5 komentarzy:

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger