17:24

Odpowiednik Foreo Luna mini 2 | Hit z Aliexpress | Szczoteczka do twarzy za 30 złotych

Szczoteczki soniczne marki Foreo opanowały urodomaniczki. Każda kobieta ich chce, pragnie, bo to przecież taka rewelacja i rzecz niezbędna w codziennej pielęgnacji. Na jutubie wychwala przez wszystkie dziewczyny, polecana na każdy możliwy problem ze skórą. Prawdopodobnie działa cuda, a skóra po jej użyciu przy potarciu aż piszczy - taka jest oczyszczona! I wiecie co? Ja też mam swoje Foreo! I to z Aliexpress! UWAGA: za całe 30 złotych. Tak, tak, nie pomyliłam się w ilości zer ;)

Jeżeli jesteście ciekawe o czym ja w ogóle mówię i czy to możliwe żeby szczoteczka za trzy dyszki była w stanie dorównać tej za grubo ponad 500 zł to zapraszam na dzisiejszy wpis!


Dobra, zacznę może od tego, że ja bardzo chciałam mieć swoją Foreo Lunę. Naprawdę! Bardzo, bardzo chciałam tą szczoteczkę kupić, korzystać z niej i być oczarowana jej właściwościami tak jak te wszystkie dziewczyny z jutuba. Tylko wiecie, jeszcze nie odleciałam w kosmos i stwierdziłam, że cena, którą trzeba zapłacić za kawałek gumowej szczotki do twarzy jest jakimś nieporozumieniem i zakup tak drogiego sprzętu tego typuprzestał być moim priorytetem. I szczerze przyznam, że cieszę się, że nie uległam tej zachciance. Potem w ogóle na jakiś czas ten pomysł poszedł w odstawkę, ale z  początkiem roku znowu zaczęłam myśleć nad jej zakupem.

Zaczęłam czytać i szukać odpowiedników innych marek, może jakiś zamiennik i w sumie było parę takich opcji, ale z reguły każda z nich to był koszt powyżej 100 złotych. 

W końcu poszłam po rozum (ktoś może stwierdzi, że głupotę) do głowy i odpaliłam Aliexpress ;)

Szukałam czegoś w typie Foreo, czytałam opinie i wspierałam się grupami na Facebooku żeby zakup był faktycznie trafiony. I tak w końcu wybrałam szczoteczkę łudząco przypominającą jeden z modeli Foreo a konkretnie Luna mini 2.

Moja szczoteczka jest w odcieniu fuksji i wyglądem od oryginału różni się jedynie brakiem wytłoczenia FOREO. Rozmieszczenie i wielkość wypustek jest dokładnie ta sama. Ze spraw technicznych moja ma 5 stopni intensywności, a oryginał 8. 

W zestawie do szczoteczki był dołączony kabelek USB do ładowania. Sama szczoteczka opakowana była w kartonik z plastikową wkładką. Jej koszt to około 30 zł. Zamawiałam ją dokładnie tutaj.


Szczoteczka nadana jako przesyłka rejestrowana, kurier doręczył mi ją po mniej więcej dwóch tygodniach od złożenia zamówienia.

Jest bardzo poręczna, wygodna do trzymania i bardzo cichutko pracuje. Faktycznie przyjemnie się jej używa. Ja sięgam po nią każdego dnia wieczorem przy myciu twarzy. Wypustki przyjemnie masują skórę i na pewno oczyszczają ją lepiej niż nasze ręce.

Szczoteczka po włączeniu delikatnie lub mocniej wibruje/pulsuje. I wiecie co? Ona robi to w ten sam sposób co szczoteczka Foreo. Byłam w czwartek w Douglasie i dotykałam oryginałów, jedną włączyłam i naprawdę ogarnęło mnie przerażenie i duma w jednym, bo nie wyobrażam wydać sobie tyle kasy na kawałek gumowej szczotki, skoro mogę mieć praktycznie to samo za 30 złotych.

Dobry patent to wykorzystanie tej szczotki jako myjki do naszych pędzli. Przy pocieraniu o jej wypustki włosie czyści się momentalnie i naprawdę skutecznie.


Do plusów, które zauważyłam po używaniu tej szczoteczki z pewnością należy wygładzenie skóry i brak jakichkolwiek suchych skórek. Dzięki pocieraniu pozbywamy się martwego naskórka i to naprawdę działa. Poza tym masaż taką szczoteczką może stać się naszym codziennym przyjemnym rytuałem pielęgnacyjnym ;)

Bardzo polecam Wam tą konkretną szczoteczkę. Jest naprawdę świetnym gadżetem i myślę, że dogania oryginalną szczoteczkę. Nie wiem co jeszcze może mieć w sobie Foreo, że kosztuje aż tyle. Dla mnie za taką kwotę to powinna ona jeszcze czyścić mój dom i w ogóle być jakimś fenomenem.

Jeśli chciałyście mieć swoją szczoteczkę to z linku, który wcześniej Wam podałam śmiało możecie ją sobie zamówić ;)

15 komentarzy:

  1. Wow biorę w ciemno!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odezwij się do majfrienda, o jakis bonus za taką promocje!
    Mam nadzieję że artykuł nie jest sponsorowane :p
    Zamówiona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha 😂 Pewnie, że nie sponsorowany 😉 Lubię polecać Wam takie smaczki 😀

      Usuń
  3. Fajnie, że Ci się sprawdziła, ale mimo to ja bałabym się czyścić swoją twarz czymś, co do czego jakości nie jestem przekonana. Mam problematyczną cerę i jednak wolę odłożyć te kilka stówek i kupić produkt oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem i przyznam, że też się tego obawiałam - jak tu myć skórę jakimś chińskim ustrojstwem, ale ja swoją szczoteczkę przed pierwszym użyciem wyparzyłam i zdezynfekowałam dokładnie płynem 🙂 Co ważne ona jak przyszła to też nie śmierdziała jakąś chińską fabryką, była bez zapachu 😉

      Usuń
  4. Ej mam foreo w takim kolorze, początkowo nawet nie ogarnęłam braku napisu w Twojej wersji ;D
    Swoją dostałam na prezent, więc nie płaczę, ale link zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz 😀 O na prezent fajna opcja dostać taką szczoteczkę! Portfel tak nie boli 😉

      Usuń
  5. Dodam link do koszyka..przemyślę zakup i pewnie będę czekać na przesyłkę od majfrienda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zamówisz i Ci dojdzie to daj później znać jak się sprawdza ☺️

      Usuń
  6. Ja rowniez mam szczoteczke wzprowana na Foreo i sprawdza sie u mnie genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Swój egzemplarz z Ali mam już ponad rok i powiem Ci, że ją kocham :) Tak jak ta szczoteczka nic nie oczyszcza twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej. Czy mogłabyś podać nazwę szczoteczki i sprzedawcę ponieważ kiedy wchodzę w podany link wyskakuje info, że ten produkt nie jest już dostępny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poda Pani sprzedawcę i dokładna nazwę? Link jest już nieaktualny a szczoteczek na Ali mnostwo....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzałam ostatnio na Ali i już nie ma tych szczoteczek, sprzedawca też ich już nie ma. Wydaje mi się, że teraz wyszły jakieś nowe modele po prostu :)

      Usuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger