18:04

Hity marki Golden Rose | TOP 5 | Musisz to mieć!

Popularność marki Golden Rose nie słabnie od kilku lat. Firma wyróżnia się na rynku dobrej jakości produktami w przystępnych cenach. Dzięki temu trafia do naprawdę szerokiego grona klientów. Jeśli mam być szczera to bardzo podoba mi się fakt, że GR tworzy produkty idące w parze z obowiązującymi trendami i najczęściej są to naprawdę dobre kosmetyki.

W swojej kolekcji mam sporo produktów tej firmy, a dzisiaj chcę przedstawić Wam moje TOP 5 jeśli chodzi o Golden Rose. Będą to produkty, które kupuję ponownie kiedy tylko mi się skończą.

Ogólnie większość kosmetyków mi się od nich sprawdza - mam tylko jednego bubla, czyli podkład Total Cover. Ale dzisiaj nie o bublach ;) Zapraszam na wpis ;)


LONGSTAY BROW STYLING GEL
Najlepszy żel do brwi jaki możecie mieć! Przeszłam już pewnie koło 8 - 10 opakowań i obecne też powoli mi się kończy - muszę go dokupić. Ten żel utrwala włoski tak, że nic nie jest w stanie ich ruszyć. Wiem, że jego kolor w opakowaniu jest trochę przerażająco ciemny, ale nie martwcie się, ponieważ na brwiach efekt jest bardzo naturalny, a brwi ładnie zaznaczone. Jeśli macie problem z ujarzmieniem swoich brwi i szukacie czegoś co naprawdę mocno je utrwali to jak najbardziej polecam ten żel.

LONGSTAY MATTE LIQUID LIPSTICK
Pomadki, które stanowią niemałą część mojej szuflady. Bardzo dobre pomadki matowe o pięknym wykończeniu. W ofercie znajdziecie sporo kolorów i na pewno znajdziecie coś dla siebie. Ja lubię je za formułę i genialny, płaski aplikator. Ostatnio pokazywałam Wam na blogu 10 kolorów, które posiadam. Ten wpis razem z obszerną recenzją znajdziecie tutaj.


DREAM LIPS LIPLINER
Najlepsze, moim zdaniem, konturówki do ust. Nie dość, że kosztują około 6 - 7 zł, mają przepiękne kolory, to jeszcze ich formuła jest idealna. Te kredki są odpowiednio miękkie, pięknie suną po ustach i da się je normalnie naostrzyć. Nie topią się pod wpływem kontaktu z ustami, nie szarpią też ust podczas aplikacji. Mamy nad nimi pełną kontrolę i możemy perfekcyjnie wyrysować nimi usta ;) Ja mam masę kolorów tych kredek i naprawdę gorąco je Wam polecam!


EXTREME SPARKLY EYELINER
Jeśli błysk to coś co kochacie w makijażu to naprawdę powinnyście zainteresować się tymi linerami. Mają piękne odcienie, ja akurat mam srebrny, złoty i turkusowy. Taki eyeliner to super łatwa opcja na aplikację brokatu na powieki, nic się nie osypuje, a błyszczy przepięknie. U mnie te linery zazwyczaj lądują na powiece w formie kreski - solo lub akcent kolorystyczny przy klasycznej czarnej kresce, ale zdarza mi się je nakładać na całą powiekę wklepując palcem w powiekę cieniutką warstwę. Przy takim sposobie nakładania cała powieka pięknie się mieni, a brokat siedzi w miejscu przez cały dzień.


LONG WEAR FINISHING  POWDER
Jako miłośniczka pudrów sypkich mogę powiedzieć, że ten z Golden Rose jest jednym z lepszych. Drobniutki, transparentny (chociaż potrafi bielić nałożony w nadmiarze) i bardzo ładnie wyglądający na skórze. Dobrze sprawdza się również na skórze pod oczami. Najlepiej jest nakładać go puszkiem lub gąbeczką wciskając w skórę, a potem dużym pędzlem, wykonując koliste ruchy zdjąć jego nadmiar, a tym samym dokładnie go rozprowadzić. Naprawdę wiele wtedy zyskuje na wyglądzie - staje się lekko satynowy, wygląda niezwykle naturalnie.


Tak właśnie prezentuje się moje TOP 5 kosmetyków marki Golden Rose. Są to produkty, które zawsze muszą być w mojej szufladzie. Polecam Wam gorąco każdy z nich. Na pewno będziecie zadowolone ;)

A Wy lubicie kosmetyki Golden Rose? Jakie są Wasze hity tej marki? Czekam na polecenia i na pewno wezmę je pod uwagę podczas zakupów :)

6 komentarzy:

  1. Z pewnoscia zakupie eyelinery i ten puder :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś miałam mnóstwo longstay, teraz już większość zużyłam. Muszę do nich wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że do tej pory niewiele miałam styczności z marką GR. Lubie ich matowe pomadki :) Przymierzam sie do zakupu podkładu i tak bardzo zachwalanej bazy rozświetlającej. Miałaś ją może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bazy rozświetlającej jeszcze nie miałam okazji używać, ale również słyszałam o niej dobre opinie ;)
      Co do podkładu to jeśli mogę Ci podpowiedzieć, nie kupuj Total Cover ;) Dla mnie to jest masakryczny podkład, mega mocno kryjący, ale jego trwałość jest żadna i w dodatku waży się na skórze :/

      Usuń
  4. bardzo lubię tę markę i mam wiele pewniaków od niej, aczkolwiek nie są to wszystkie Twoje propozycje,bo np. szminki są dla mnie za suche, może napiszę o tym i ja :)

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger