13:34

Co warto kupić na promocji w Rossmannie? | NOWOŚCI | Hity z Rossmanna!

Sezon wiosenny właśnie się rozpoczął, a jak wiadomo dwa razy do roku w Rossmannie ma miejsce promocja na cały asortyment produktów do makijażu. I właśnie w kwietniu ta promocja się odbędzie. Dla vipów rozpocznie się 16 kwietnia, dla reszty klientów 19 i potrwa do końca miesiąca. Coraz częściej dostaję zapytania o to co kupić podczas tych obniżek, więc postanowiłam przygotować dla Was post z produktami, którymi polecam się zainteresować. Od 1 kwietnia pojawiło się w sprzedaży wiele nowości i ja również będę na nie polować. Niektóre z nich wyglądają bardzo obiecująco.

Co ważne starałam się wybrać same nowe produkty tak aby nie powtarzać produktów, które już kiedyś pokazywałam w innych wpisach tego typu. W tym poście zobaczycie dużo rzeczy, których ja sama jeszcze nie testowałam, ale myślę, że warto się nimi zainteresować. Testowałam jedynie kilka z tych produktów. Tym razem zależało mi aby naświetlić Wam nowości ;))

Wpisy z poprzednich lat linkuję poniżej. Wszystkie polecenia są wciąż jak najbardziej aktualne ;)


A teraz przechodzimy do świeżynek! Zapraszam :)


1. Max Factor Radiant Lift (66,99 zł) - słyszałam wiele dobrych opinii na temat tego podkładu i naprawdę dużo osób go poleca. Podobno pięknie wygląda na skórze i ma niezłe krycie. Jeśli uda mi się znaleźć odpowiedni dla siebie kolor to na pewno go kupię!

2. Lovely Candy Box (22,49 zł) - cała seria tych paletek cieszy się uznaniem wśród kobiet. Jest wiele wersji kolorystycznych i można wybrać coś dla siebie. Cena nie jest wysoka, a jakość i pigmentacja powala na kolana.

3. Lovely No More Dark Circles (15,79 zł) - jestem ogromnie ciekawa tego korektora, ponieważ wersję Liquid Camouflage uwielbiam. Ten produkt może okazać się równie dobry, a może nawet i lepszy. Przetestuję go na pewno!

4. Lovely Dewy Primer (21,49 zł) - primer do twarzy z wodą kokosową, ekstraktem z mango i papaji. To musi pachnieć obłędnie! Zdziwiła mnie jednak pojemność, bo za ponad 20 zł mamy jedyne 40 ml produktu. Jak na Lovely to trochę drogo, ale być może ten produkt okaże się petardą ;)

5. Lovely Mini Delicious Blender Banana (21,99 zł) - czy nie wyglądają one słodko? Dla mnie gąbeczka to podstawowe narzędzie do makijażu i miło, że Lovely wypuściło takie maluszki, które super sprawdzają się przy aplikacji korektora. 

6. Lovely Cooking Time (16,99 zł) - rewelacyjny puder sypki do bakingu! Miałam go i uważam, że jest super. Pięknie utrwala makijaż i dzięki lekkiemu żółtemu kolorowi neutralizuje zaczerwienienia. Jest miałko zmielony i koniecznie musicie go przetestować!

7. Wibo & Zmalowana MY CHOICE WIBO (43,99 zł) - mam wrażenie, że to jedna z gorętszych premier tego roku. Kolory cieni i rozświetlacza są jak najbardziej obiecujące i mogą okazać się potężną petardą! 

8. L'oreal Infaillible 24H Fresh Wear (66,99 zł) - dużą fanką podkładów tej marki nie jestem, ale ten bardzo mnie ciekawi tym bardziej, że polecało mi go wiele osób. Gama odcieni jest całkiem ładna, więc pewnie uda mi się wybrać coś dla siebie ;)

9. Wibo Lash Extravaganza (20,99 zł) - mascara wydłużająca, a ja bardzo takie lubię. Wśród drogeryjnych tuszy można znaleźć prawdziwe perełki i wydaje mi się, że warto wrzucić go do koszyka ;)

10. Bourjois Delice de Poudre (81,99 zł) - rozświetlająca paletka składająca się z czterech różnych odcieni. Wygląda bardzo ładnie i czekam aż pojawi się w moim Rossmannie, bo chciałabym sprawdzić te odcienie na żywo i poznać ich konsystencję. W każdym razie zapowiada się ciekawie. Cena też nie jest niska, więc lepiej aby ten produkt okazał się dobry ;)

11. Max Factor Miracle Contour Duo (63,99 zł) - bardzo lubię tego typu produkty, bo mamy dwa w jednym. Dotykałam tych pudrów w Rossmannie i wydają się być jedwabiste i mają ładny odcień.

12. Wibo #Wibomood sparkling eyeshadow (16,99 zł) - coś w rodzaju cieni marki Stila. Baaardzo jestem ich ciekawa. Mają być dostępne w kilku odcieniach. Na pewno je kupię, bo myślę, że mogą być naprawdę dobre ;) Poza tym błysku nigdy dość :D

13. AA Wings of Color Night Repair Mask (22,99 zł) - w dobie szału na maseczki do ust, ich regenerację i w ogóle wieloetapową pielęgnację polecam się tym produktem zainteresować. Szczególnie niech zerkną sobie na tą maseczkę osoby, których usta mocno się przesuszają - być może ten produkt okaże się dla Was wybawieniem ;)

14. L'oreal Melon Dolar Baby (59,99 zł) - no piękny jest ten róż! Ma przepiękny arbuzowy odcień i ja na pewno położę na nim swoje łapki. Po zdjęciu wnioskuję, że nie jest to matowy róż, co więcej - przypomina mi trochę Nars Orgasm. 

15. AA Hydro Baza (29,99 zł) - marka ma ogólnie naprawdę dobre bazy. Miałam już kilka i ani razu się nie zawiodłam także myślę, że i ta spełni moje oczekiwania. Jeśli szukacie bazy nawilżającej to zerknijcie właśnie na tą propozycję.

16. Wibo & Viva-a-Viva MY CHOICE WIBO (43,99 zł) - paletka Karoliny, która może okazać się trafniejsza dla osób, które wolą delikatniejsze makijaże pod względem kolorystycznym. Karolina też wypuściła swój rozświetlacz w formie wkładu także dla fanek rozświetlaczy pozycja obowiązkowa.

17. AA Wings of Color Matt (34,99 zł) - rewelacyjny puder sypki z drogerii. Miałam go i naprawdę polecam. Idealnie sprawdza się w okolicy oczu, również w przypadku cer dojrzałych. Nie wpływa w żaden sposób na kolor podkładu i super utrwala makijaż.

18. Rimmel Lasting Radiance (44,99 zł) - ten podkład też chwali sporo osób, a ja jestem go ciekawa ze względu na to, że kiedyś używałam wersji Wake Me Up, którą ten podkład bardzo mi przypomina.

19. Lovely Gold Pinapple Primer & Serum (16,99 zł) - produkt 2 w 1 do twarzy i ust ze złotem i wyciągiem z ananasa. Kolejny mini produkt, ponieważ to zaledwie 9 ml. Jestem ciekawa jak będzie sobie radził z regeneracją ust.

20. Wibo #Wibomood translucent powder (29,99 zł) - nowy sypki puder marki Wibo, zapowiada się całkiem ciekawie. Ja bardzo lubię sypkie pudry i bardzo chętnie go wypróbuję.

21. L'oreal Infaillible Magic Loose Powder (65,99 zł) - kolejny nowy puder sypki, który będę chciała przetestować. Jeszcze nie słyszałam żadnych opinii na jego temat, ale jestem ciekawa jak się sprawdzi. 

22. Maybelline City Bronzer (46,39 zł) - brązer warty zainteresowania. Ma ładne odcienie, są naprawdę bardzo twarzowe i nie sztucznie pomarańczowe.

I to już wszystko w temacie zbliżającej się promocji w Rossmannie ;) Jestem ciekawa czy wybieracie się na jakieś łowy, a jeśli tak to na co będziecie polować. Napiszcie mi swoje typy w komentarzach ;)

3 komentarze:

  1. Mnie kusi ta hydrobaza z AA i serum z Lovely. Mam nadzieję, że pojawią się one w moim Rossmannie, tak żebym mogła zakupić na promocji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj wspaniale nowosci, ta baza nawilzajaca wrecz do mnie wola :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rzucę się na tą promocję jak oszalała - nie tym razem. Większość zapasów mam..Może kilka chciejstw by się pojawiło.

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger