22:22

Makijaż z graficzną koralową kreską | Inglot, Glamshop, Sephora, Maybelline

Kilka dni temu na moim Instagramie mogłyście już widzieć ten makijaż, a ja obiecałam, że przedstawię Wam jego szczegóły. Dzisiaj ponownie fokus na oko! Naprawdę sporo się tutaj dzieje. Niby zwykła koralowa kreska, ale obrysowanie jej czarnym linerem potęguje graficzny efekt. I oczywiście Turbo Pigmenty z Glamshopu - nie mogło ich tutaj zabrakąć ;)

Tonacja makijażu jest dość nieoczywista - połączenie pomarańczu z fioletem mi bardzo się podoba i  jak najbardziej widzę się w tym makijażu na jakiejś wiosennej imprezie! :D

Oczywiście kosmetyki, których użyłam standardowo macie wypisane pod zdjęciami.




Użyte produkty:
- kredka do brwi Wibo Feather Brow Creator odcień Soft Brown
- żel do brwi Golden Rose Longstay Brow Styling Gel
- baza pod cienie Urban Decay Eyeshadow Primer Potion odcień Eden
- cienie Inglot z kolekcji podstawowej i What a Spice
- cienie Glamshadows Marsala i Paprykarz
- turbo pigment Utopia
- klej do brokatu Nyx Glitter Primer
- matowa pomadka Sephora Cream Lip Stain w kolorze Coral Corruption
- żelowy eyeliner Maybelline
- mascara L'oreal Volume Million Lashes So Couture
- klej do rzęs Ardell Lash Grip
- rzęsy Ardell Demi Wispies



5 komentarzy:

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger