13:34

Promocyjne zakupy w Rossmannie | Co kupiłam na promocji w Rossmannie -55%?

Razem z kwietniem w Rossmannie zakończyła się sezonowa promocja na kosmetyki do makijażu. Każdy produkt mogłyśmy kupić 55% taniej i była to świetna okazja do wypróbowania nowości lub po prostu uzupełnienia stanu kosmetyczki. Tym razem i ja udałam się na zakupy, a w dzisiejszym wpisie pokażę Wam co trafiło do mojego koszyka.

Nie miałam zbyt mocno sprecyzowanej listy zakupów. Chciałam kupić kilka nowości do przetestowania, ale sięgałam też po sprawdzone produkty, które bardzo lubię i zawsze muszę mieć je w swojej szufladzie. Jeżeli ciekawi Was co tym razem kupiłam podczas rossmannowej promocji to zapraszam do lektury ;)


Najpierw dwa produkty, które w Rossmannie znajdują się przy maseczkach do twarzy. To półka z produktami Janda, AA, Bielenda i Lirene. Znajdziecie tam taniutkie podkłady, sporo baz pod makijaż i mgiełek do twarzy. Właśnie na tej półce sięgnęłam po dwa produkty firmy AA - bazę i podkład. Baza to Hydro Base Fresh, przez producenta określona jako dodająca energii. Skusił mnie  jej opis i nietypowa forma. W żelowej bazie są zatopione różowe płatki, świetnie to wygląda. Sama baza jest leciutka i nawilżająca, a skóra po jej aplikacji lekko się lepi. Aktualnie jest u mnie w fazie intensywnych testów.

Podkład to AA Oxygen Foundation bardzo wysoko oceniany na Wizazu w KWC. U mnie akurat odcień 103 Light Beige. Faktycznie jest to przyjemny produkt o raczej średnim kryciu. Dobra opcja na co dzień. Ten produkt również testuję i na pewno napiszę o nim niedługo coś więcej.

Z AA, ale linii Wings of Color mam jeszcze regenerującą maskę do ust. Bardzo ciekawy produkt, w sumie bardziej pielęgnacyjny, ale również łapał się na zniżkę. Mam wrażenie, że maseczki do ust stały się ostatnio bardzo modne i wiele firm je wypuszcza. Jeśli ten produkt się sprawdzi to być może okaże się wybawieniem dla osób z przesuszającymi się ustami. Na pewno dam Wam znać!!


W szafie Bell sięgnęłam po błyszczyk do ust z serii Super Nude Gloss w odcieniu 03 Dusty Pink. Spodobał mi się na tyle, że zdążył wylądować już w kwietniowych ulubieńcach. Ma gęstą, lepką formułę i śliczny odcień. Mam chęć żeby kupić inne odcienie ;)


Udało mi się też dorwać ostatnią kredkę do brwi Wibo Feather Brow Creator w odcieniu Soft Brown. Nawet nie wiecie jak długo nie mogłam jej nigdzie dostać. Wszędzie zawsze była wykupiona i myślałam, że podczas tej promocji tym bardziej jej nie znajdę. A tu niespodzianka! Chyba na mnie czekała, jedna jedyna, ostatnia ;)

I na sam koniec zostawiłam szafę Lovely, bo tam kupiłam najwięcej rzeczy. Po pierwsze skusiłam się na zestaw uroczych gąbeczek Mini Delicious Blender Banana. Jeszcze ich nie używałam, ale mignęło mi się już parę opinii, że są one świetne. Zobaczymy jak mi się sprawdzą. Oczywiście kupiłam je z myślą o aplikacji korektora pod oczami lub w okolicy nosa.


Skusiłam się również na produkt 2 w 1 czyli primer + serum o nazwie Gold Pinapple. Opakowanie jest maleńkie, bo to buteleczka z 9 ml produktu, ale byłam tego produktu bardzo ciekawa. Na razie nie powiem Wam nic więcej poza tym, że pachnie przyjemnie ananasem i tym, że ja będę stosować ten kosmetyk jedynie jako bazę pod makijaż. Zobaczymy co z tego wyniknie.


Z nowości mam jeszcze błyszczyk H2O o numerku 5, który bardzo przypomina mi błyszczyk Fenty Beauty w odcieniu Fenty Glow. Zresztą na blogu jest już post porównawczy z tymi dwoma produktami. Mi się ten błyszczyk podoba, noszę go  w torebce i używam go sobie w ciągu dnia. Za tą cenę nie oczekuję niczego niesamowitego :D

Dwa ostatnie produkty to moje absolutne hity jeśli chodzi o markę Lovely. Jest to oczywiście korektor Liquid Camouflage, który uwielbiam i uważam, że wśród drogeryjnych korektorów jest najlepszą opcją, a drugi kosmetyk to puder Cooking Time, który według mnie jest najlepszym spośród wszystkich sypkich pudrów Wibo i Lovely. Idelany puder do bakingu. Jest leciutki i ma lekko żółty odcień.


I tak właśnie prezentują się moje rossmannowe zakupy ;) Rzeczy nie jest za wiele, ale kupiłam praktycznie wszystko co chciałam i miałam z tyłu głowy :) Jestem ciekawa jak tam Wasze łowy. Dajcie mi znać co Wam udało się kupić :D

9 komentarzy:

  1. też kupiłam na promocji bazę i ten podkład AA, a także kamuflaz Lovely, a primer Lovely kupiłam wcześniej, mam też puder cooking :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nam się powtórzyła część rzeczy ;)

      Usuń
  2. Uwierzysz, że nawet nie zajrzałam do Rossmanna podczas tej szalonej promocji? Potrzeb nie miałam żadnych, zachcianek również nie, zapasy posiadam i zrobiłam je w drogeriach online ( i cenowo wyszło przyjemniej niż na rossmannowskiej promocji ). No jestem z siebie dumna :)

    Z Twoich zakupów zaciekawiły mnie kosmetyki AA - i ta maska na usta i baza - będę czekała aż napiszesz coś więcej o tych kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta promocja w Rossmannie to faktycznie coraz mocniej naciągana. Rzeczywiście ceny w sklepach internetowych są niższe niż w Rossmannie nawet z 55% rabatem. Mnie zawsze ciągnie do szaf Wibo i Lovely jak są te obniżki! :D A o maseczce do ust napiszę niebawem ;)

      Usuń
  3. Bardzo podobaja mi sie Twoje nowosci, sama chetnie przetestowalabym ten puder :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten puder jest super ;) Miałam go już na początku roku i naprawdę go sobie chwalę :)

      Usuń
  4. Też udało mi się upolować kredkę do brwi z Wibo :) Oprócz tego zdecydowałam się na puder z AA Wings Dust Matt, odżywkę do rzęs long 4 lashes, tusz do rzęs Lovely, tusz do rzęs Wibo i podkład Miss Sporty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten puder z AA bardzo dobrze znam i jest to najlepszy moim zdaniem puder pod oczy z drogerii ;) Miałki, bardzo delikatny i nie wysusza :D Z rzeczy, o których wspominasz nie miałam tylko podkładu Miss Sporty :)

      Usuń
  5. Jest ok, tylko mało wydajna, a opakowanie malutkie niestety :(

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger