13:09

Letnie przydymienie | Nabla, Glamshop, Bielenda, Bell, The Balm

Cześć, dzień dobry, witam ;) Intensywny studencki czas się skończył, obroniłam licencjat i w końcu mogę skupić się na przyjemnych rzeczach :) Chcę tutaj publikować więcej treści niż przez ostatnie kilka miesięcy! :D

Lipiec rozpocznę na blogu przydymionym ciepłym makijażem. Moim zamiarem było utrzymanie go w naturalnej tonacji, całość podkręca jedynie matowy fiolet na dolnej powiece, który podbija kolor moich oczu. Nieskromnie powiem, że bardzo podoba mi się efekt końcowy. Brwi są nieco ciemniejsze niż zwykle, bo świeżo po hennie ;)

Zdjęcia starałam się zrobić tak, aby z bliska było widać to, jak prezentuje się skóra i całe cieniowanie. 

Oczywiście kosmetyki, których użyłam wypisałam na dole pod zdjęciami :)







Użyte produkty:
TWARZ
- krem CC Bourjois 123 Perfect numer 31
- korektor Miss Sporty Perfect to Last 24H numer 001
- puder Air Spun Translucent Extra Coverage
- brązer Bell Mix&Fix numer 001 Chocolate Cream
- rozświetlacz The Balm Mary Lou
- mgiełka Bielenda Magic Water odcień Gold
OCZY
- kredka do brwi Wibo Feather Brow Creator odcień Soft Brown
- żel do brwi Golden Rose Longstay Brow Styling Gel
- baza Urban  Decay Eyeshadow Primer Potion odcień Eden
- cienie Nabla: Peach Velvet, Cinnamon
- cienie Glamshop: Orchid, Krem bananowy, Sorbet
- turbopigment Złotówka, Top nude, Wino musujące
- klej do brokatu Nyx Glitter Primer
- mascara Loreal VML So Couture
- klej do rzęs Ardell Lash Grip
- rzęsy Aliexpress
USTA:
- pomadka w płynie Wibo #MOOD odcień 03

3 komentarze:

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger