16:57

Tydzień z Too Faced: Korektor Multi Use Sculpting odcień Almond

Lecimy z kolejnym wpisem z tygodnia z Too Faced i dzisiaj parę słów o korektorze Multi Use Sculpting Concealer. Jest to produkt, którego używam od ponad 3 miesięcy i sporo już mogę na jego temat Wam napisać. Aktualnie jest to mój najbardziej ulubiony korektor ze wszystkich jakie mam. 

Byłam w szoku jak duże jest opakowanie tego korektora! Przypomina niejeden podkład. Pojemność to aż 15 ml, czyli wystarczy na wieki. Oprócz giga opakowania ma też giga aplikator, którym super sprawnie korektor się nakłada.


Mój odcień to Almond - idealnie stapia się ze skórą i podkładem, nie jest to odcień, który rozjaśnia mi okolice pod oczami. Jest to jeden z nielicznych korektorów, który nakładam w minimalnej ilości w formie kilku kropek pod oczami. Nie robię nim żadnych pasków, trójkątów itd, ponieważ jest to całkowicie zbędne. A wszystko to dzięki świetnemu kryciu.

Ten korektor wygląda na skórze rewelacyjnie, a właściwie nie wygląda, bo go nie widać. Serio, nie ma żadnej warstwy produktu pod okiem, zostaje tylko pięknie wyrównany koloryt. Naprawdę super się ten korektor sprawdza, a testowałam go na różnych cerach i u kobiet w różnym wieku. Za każdym razem świetny rezultat bez efektu obciążonej, przeładowanej produktem skóry. W jego przypadku nawet nic się w ciągu dnia nie zbiera w zmarszczkach. Jest nałożony tak cieniutką warstewką, że tam nie ma się co pozbierać. 


Jego formuła kusi mnie aby kupić sobie jeszcze jeden jaśniejszy i jeden ciemniejszy odcień do kremowego konturowania. Moja intuicja podpowiada, że świetnie by się w tej roli sprawdził. Ten korektor jest bardzo plastyczny, a zastygając daje takie jakby gumowe wykończenie. 

Dodatkowym plusem jest fakt, że super dogaduje się z wszystkimi podkładami, które mam i pudrem Air Spun, którego używam nałogowo. Jeżeli szukacie dobrze kryjącego, kremowego korektora pod oczy i na niedoskonałości o całodniowej trwałości to powinnyście udać się na stronę Sephory i zamówić ten korektor. Do wyboru jest masa odcieni, więc na pewno dobierzecie ten najlepszy dla siebie :)

6 komentarzy:

  1. Byłam bardzo ciekawa tego korektora i cieszę się, że natrafiłam na Twoją recenzję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada sie super, tylko cena... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety... Ale i pojemność jest bardzo duża :D Jak najbardziej warto go kupić!

      Usuń
  3. Bardzo lubie korektor Born This Way ale tego nie mialam wiec tym bardziej mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam tej wersji Born This Way, ale ten naprawdę uwielbiam i polecam! :)

      Usuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger