21:04

Makijaż sylwestrowy 2020 | Graficznie z brokatem

Cześć kochani, witam się z Wami już poświątecznie i chcę przedstawić Wam swoją propozycję makijażu na imprezę sylwestrową. Ja w tym roku znowu w Sylwestra pracuję i w domu będę jakoś przed 19, ale gdybym miała czas to na pewno zrobiłabym właśnie taki makijaż. 

W tym roku miałam ochotę na coś graficznego i z brokatem, nie chciałam żadnego smoky eyes ani ciemnego makijażu. Wyszło dość soczyście, ale mi się efekt końcowy bardzo podoba ;) Koniecznie napiszcie mi co Wy sądzicie o takim makijażu :) Cały spis kosmetyków, których użyłam do wykonania tego looku zostawiam Wam pod zdjęciami, na samym dole.




KOSMETYKI UŻYTE W TYM MAKIJAŻU:

TWARZ:

- krem BB Skin79 wersja różowa

- korektor Too Faced Multi Use Sculpting Concealer odcień Almond

- puder pod oczy My Secret Under Eye Smoothing & Fixing Powder

- puder Air Spun odcień Translucent Extra Coverage

- brązer i rozświetlacz z palety Pierre Rene Shine Me

- róż Annabelle Minerals odcień Peach Glow

OCZY:

- kredka do brwi Wibo Feather Brow Creator odcień Soft Brown

- żel do brwi Golden Rose Longstay Brow Styling Gel

- baza pod cienie Urban Decay odcień Eden

- brązer Wibo Beach Cruiser odcień 02 Cafe Creme

- klej do brokatu Nyx Glitter Primer

- pigment Inglot numer 115

- brokat LA Splash Crystallized Glitter odcień Fuzzy Flamingo

- cienie z paletki Glamshop Abstrakcja: Margaretka, Apollo, OMG! OMG!

- pomadka Sephora Cream Lip Stain numer 04

- eyeliner Eveline Precise Brush Liner

- tusz do rzęs Loreal Volume Million Lashes

- rzęsy Ardell Wispies

- klej do rzęs Ardell Lash Grip

USTA:

- pomadka Revolution PRO odcień Cashmere

- błyszczyk Glamshop odcień Złoty Nude

2 komentarze:

  1. Makijaż taki dość nietypowy, ale za to piękny 🙂 Spróbuję odtworzyć dla siebie podobny, ale w wersji fioletowej. Monika W.

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger