16:02

Wishlista pielęgnacyjna na rok 2021

Pytałyście mnie na Instagramie czy mam przygotowaną swoją listę życzeń na rok 2021. Pewnie, że mam! Narazie, co prawda, jedynie pielęgnacyjną, bo przyznam, że odkąd ta cała pandemię mega skupiłam się na pielęgnacji. Dbam zarówno o twarz i włosy, jak i o resztę ciała. Moja łazienkowa półka jest naprawdę bardzo dobrze zaopatrzona, a ja dzięki takiej bogatej i odżywczej pielęgnacji widzę ogromną poprawę w stanie mojej skóry. 

Zapraszam Was dzisiaj na przegląd kilku pozycji, które chcę kupić w najbliższym czasie. Są to w głównej mierze produkty polskich marek, które pokochałam i uważam, że totalnie mamy się czym chwalić! 


1. Szczotka do szczotkowania ciała Lulla Love - szczotkowanie ciała jest obecnie bardzo na czasie i wiele osób chwali sobie ten rytuał. Ja już kiedyś miałam przygodę ze szczotkowaniem, ale moja szczotka zaginęła w akcji i od tamtej pory nie kupiłam jej ponownie. Sama widziałam efekty szczotkowania - skóra była gładka, miękka i napięta. 

2. Masło kąpielowe z propolisem Lulla Love - wiem, że ten kosmetyk jest genialny, bo moja siostra używa go kąpiąc synka. Mieszanka naturalnych olejów i maseł mega nawilża skórę, a mi aktualnie nawilżenie jest bardzo potrzebne. Ciągle borykam się z suchą skórą, więc sądzę, że szczotkowanie + to masło do kąpieli to będzie strzał w 10!

3. Serum do twarzy Focus Pigmentation Essence Veoli Botanica - nie wiem jak Wy, ale ja przez noszenie maseczek miałam przez dłuższy czas na brodzie jakąś masakrę. Podskórne wulkany, pryszcze - no dramat. Aktualnie problem jest zażegnany, ale pozostały przebarwienia, które co prawda nie są widoczne pod makijażem, ale bez niego nie wygląda to fajnie. Słyszałam o tym serum świetne opinie, ma super skład i stabilną postać witaminy C. Aktualnie kończę serum Miya i gdy tylko dobiję do dna na pewno zamówię właśnie Focus Pigmentation Essence ;)

4. Peeling Feed and Roll Veoli Botanica - ten produkt wpadnie do koszyka przy okazji zamawiania serum, ale jestem go bardzo ciekawa, bo opis produktu i recenzje na stronie brzmią świetnie. Bardzo lubię peelingi i są stałym krokiem w mojej pielęgnacji. Mam ochotę spróbować czegoś nowego ;)

5. Perfumy Decadence Marc Jacobs - to taka ciekawostka, ale ten zapach chodzi za mną od dłuższego czasu! Zamówię jak tylko będzie ku temu okazja ;) Aktualnie używam zapachu Good Girl Carolina Herrera i go uwielbiam.

6. Kosmetyki do włosów Anwen - jestem ich ogromnie ciekawa i chcę je w tym roku poznać trochę szerzej - aktualnie znam tylko olejek Marakuja (jest genialny). Być może zamówię takie pudło z kosmetykami na start - widziałam coś takiego na stronie. Jako posiadaczka długich już, kręconych włosów zawsze jestem na TAK jeśli chodzi o maski, odżywki i wszystko co nawilży moje loki :) Przez to ładniej się kręcą! 

I to już wszystko z mojej aktualnej listy życzeń. Dajcie koniecznie znać czy znacie produkty, które Wam tutaj pokazałam!! Jestem ciekawa co Wy planujecie sobie kupić spośród kosmetyków do pielęgnacji ;) 

2 komentarze:

  1. Fajna lista;) znam jedynie perfumy, dostałam kiedyś w prezencie ale to nie był mój klimat bo od razu po nich bolała mnie głowa więc oddałam mamie 😁

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger